LinneaLundkvist

Alla inlägg under mars 2011

:/

Av Linnea Lundkvist - 29 mars 2011 19:57

Hej bloggen! 

Sitter just nu och lyssnar på musik! Fick ett sms tidigare idag att min mobil är klar

så ringde pappa och kikade på hur vi skulle göra om vi skulle hämta den idag eller imorgon. Men det blev idag så nu är jag nöjd men smtidigt inte för alla mina bilder

är borta!!!! så skit sur är jag!


Finns inget att säga.. Vet inte om jag pallar mera! Alla är typ på mig, sen jag lixom

har mått som värst så fanns du! jag ringde och ringde och du svarade alltid! men nu?

nu har du stängt av mobilen och gjort så man har varit vaken halva nätterna och

gråtit för att hoppas att du skulle svara på sms! Men kan du inte säga som det är

istället för att ljuga för mig att du mår bra, Det hjälper inte! Mår piss av det här!


Jag antar att jag måste forsätta såhär tills du svarar! Vill bara tacka Jennifer och Danne för ni har gett mig stöd och ork för all den här skiten! Ni är bäst! 

Av Linnea Lundkvist - 29 mars 2011 16:38

Heej bloggen! Ledsen för att det inte blev en forsättning igår om min vecka! Men orkade inte som sagt!


Vaknade kvart i sex imorse, Som vanligt så kan jag inte äta så mycket så tidigt på morgonen vet inte varför, Så fort jag äter något ganska tidigt så får jag ont i magen och blir mätt på 2 tuggor, men ibland kan ja äta. Men det händer väldigt sällan. Men iaf idag så började man kvart över 8 för slöjd läraren kom sent ._. efter vare rast till 10. sen matte, Lunch,Rast och elevensval.. sen slutade vi tjugo i 2.


Så nu snackar man med Danne vi är lite osociala men det blir väl socialt snart.

Båda har tråkigt! Vill träffa han! :( men får vänta tills imorn, men då får man knappt se han heller för han har hemkunskap halva dagen :/ men får väl se om han hänger

med mig hem på torsdag! Hoppas! :) jaja hare gött allesammans :D byye!! :] ♥

Av Linnea Lundkvist - 28 mars 2011 16:04

Heej bloggen! Sry för ännu en dålig uppdatering! Men har inte haft tid! Men det blev ett jävla långt inlägg förra gången så ska försöka att inte göra så långt igen typ (:

Men börjar väl och skriva om dagarna som jag inte har haft tid att blogga då.


Torsdag den 24, Så vakna man vid 5 tiden för Molly ville ut. Som vanligr så kunde man inte somna om så det var bara att gå upp och käka frukost och göra iordning sig för att dra till skolan. Vid 8 så hade vi musik till tjugo över 9. Sen hade vi rast i tjugo minuter. Efter hade vi Matte, måste verkligen plugga mer med matten. 

Men iallafall, Vid tjugo över 10 hade vi engelska till 11 efter det lunch. Men pallar inte skriva om dom andra lektionerna.. Va typ skit sur den dagen så finns inge mer att berätta.. 


Fredag den 25 så vakna man vid halv 7 och hade försovit sig! så det var bara att springa upp och göra sig klar hann inte äta frukost bara typ 3 tuggor o.o ringde Danne vid fem i 7. Så snacka med han tills man var i skolan. Svenska va första lektionen. Slöjd andra, tredje var lunch sen vare bad. Dryygt!.. sen slutade man. Träffade Jennifer vid ah minns inte vilken tid men vi var väl till 8 sen drog jag mig hemmåt. 


Lördag den 26 så vakna man av att Danne ringde, vid 10 tiden tror jag, han kom vid typ 12 tiden. Vi kolla på film, Scary movie. Sen drog vi till Hälla och gick först till donken åt en hamburgare, han köpte paj och hamburgare gott :P Sen gick vi in till Hälla ( eller vad det nu heter ) och satte oss ner och snacka lite. Sen kom jag på att tänka på en klänning lite tidigt men klok kan jag va.. Så vi stack in till Dmhittade en men den va lite stor typ. Så vi gick in till Lindex men där hade dom bara barnklänningar.. ( inte kul ) ._. Så vi gick in till HM och hittade ännu en men den passade inte riktigt.. Så ingen klänning för min del. Sen drog vi oss hemmåt och stannade på Konsum och köpte dricka & Godis MUMS! sen gick vi hem till mig igen och snackade lite sen så skulle han hem.. Så satte mig vid soffan och kollade på tv och hade skit tråkigt för.. Saaknade han ju :( 


Förresten så har jag en bild för kom på att man kunde ta kort med bärbara datorn så smart jag är.. men här får ni en bild :]

Men Bloggar nog mer lite senare. puss! Hejsvejs (:





Av Linnea Lundkvist - 23 mars 2011 18:58

Hej bloggen ledsen för ännu en dålig uppdatering!


Men Kan iallafall berätta vad jag har hittat på dom dar jag inte har bloggat.


Måndag den 14 så vare skola. Morgonen började med att man hade hemkunskap tills tjugo över 11. Efter så har man bild ._. Sen äre idrott till halv 2 och sen slutar man (:


Tisdag den 15 så ah vanlig skoldag <.<


Onsdag den 16 så börja man 8 och vid hade lektion till tjugo i 9 för vi skulle på nån teater o.o Den handlade om mobbning, orkar inte skriva allt om den men den va väl bra. Nog med att jag kände hur en kompis till mig mår :/ Kände mig så dum trodde jag inte hade förstått nåt av hur han har mått och allt, efter när jag hade sätt den här teatern så ville jag bara drunkna liksom.. Ringde han, hade typ ångest för jag mådde så skit efteråt, men han sa till mig, " Du har alltid funnits här för mig och du har brytt dig mer än vad någon annan har gjort du har förstått mig" Så bättre mådde jag men va ändå ledsen innom mig.


Torsdag 17 så började man 8 och första lektionen va musik, sen rast, matte, engelska,lunch. Pallar inte berätta alla lektioner men de duger det blir trots allt ett långt inlägg..


Fredag den 18 så va vi som anmälde oss till nån sim "tävling" så vi åkte till Sala och vägen dit va låång o.o Jag Dennis Daniel och Rebecka satte oss längst bak och när bussen började köra så satte jag på mp3 och lyssnade på musik och Daniel fick lyssna med ^^ På vägen så hämtade vi upp nån annan skola <.< Men iaf det gick bra fick en brons ^^ Stackars Daniel fick ingen. Men han va jätte duktig :)

Så vägen hem va lite konstig haha Dennis va så jävla utråkad så han fick lyssna på musik med mig istället så det lugnade ner sig lite grann men han var fortfarande utråkad haha. Va as trött när jag kom hem så chillade hela kvällen kan man säga.


Lördag 19 vaknade man vid halv 9 av att Daniel ringde och frågade när vi skulle träffas och de, visste inte vilken tid så jag sa att jag skulle ringa upp. Så somna väll om till klockan va typ halv 11 gick in i duschen åt frukost och fixade mig lite :) Sen ringde jag Daniel och sa att han kunde komma nu, så Vid tjugo över tolv va han vid Konsum så gick ner dig och vi började röra oss till Hälla. Vi gick runt och kikade lite i affärerna. Sen satte vi oss ner och fikade :) Efter så gick vi runt igen sen gick vi in till ica maxi och kollade, Så gick vi tillbaks till där vi va innan, Sen gick vi ut och gick till donken, hade bara en 5 krona men Daniel va så gullig och gav mig en till 5a så köpte en hamburgare. Sen delade vi på en läsk. Sen gick vi in till Toysrus och kollade haha. Sen rörde vi oss hem till mig när vi va hos mig så kollade vi på nån film, den va inte så bra, så vi gick till Konsum och köpte Plopp typ 2 påsar var haha. Sen kom vi hem till mig igen och kollade på en bättre film. vid halv 8 tror jag de va, så åkte han hem och jag satte mig vid datan.


Söndag den 20 så var jag med Jennifer. Vi gick ner till stan, vi skulle träffa hennes kompis men det blev inte så, så vi gick till donken. När vi kom dit satte vi oss ner och snacka lite, sen gick vi till kassan och jag ba:" Jag vill beställa en big plopp !!!!! " hahahahaha fyfan va vi garva! Sen gick vi till bordet igen och snackade. Sen började vi dra till coop och pappa hämtade upp oss. Sen körde vi hem henne. Och jag satte mig vid datan när jag kom hem.


Måndag den 21 var det skola hemkunskap på morgonen såklart <.< sen slutade man halv 2, när man kom hem så ringde Jimmy så man drog till honom och satt och chilla lite grann. Drog hem vid 4 tiden och satte mig vid datan och pluggade lite. 


Tisdag den 22 så vaknade man varannan timme hela natten så pigg var man inte!

Men gick upp som vanligt och åt frukost och fixade mig och gjorde mig iordning och drog till skolan. När man kom så var man typ själv där för ingen hade kommit men efter 2 minuter så stog Daniel vid sitt skåp så gick till honom och snackade lite :) Slutade halv 2 för hade idrott, Så resten av den dagen chillade man.


Onsdag 23 som är idag! Så var vi lediga! Så vid 10 tiden så ringde Daniel och berättade att Jimmy inte svarade när han ringde, Så jag bara " Men kom upp till mig så får vi se om han ringer sen " Så la vi på. Och sen jag ba " shit han kanske är på väg nu!" så jag bara sprang upp och la mobilen på köksbordet pch hoppade in i duschen efter de så stressade jag med att äta frukosten sen messade jag Daniel och frågade om han snart var här och han ba " snart " så då hade jag stressat i onödan, Så vid tjugo över 11 så kom han, vi tittade på nån haj film med min bror.. Och jag som verkligen hatar haj filmer, Sist jag kollade på en haj film så badade jag inte på nästan hela sommaren O_O haha konstig jag är :) men iallafall. Vid ett tiden så ringde Jimmy så började vi röra oss hem till han och jag bara " 100 % på att han spelar " när vi kom till Jimmy så satt han och spelade .__. Daniel bara " Du hade rätt " jag bara aah.. Sen efter vi satt där och inte gjorde nåt förutom att spela så gick vi ut, jag och Daniel viskade lite tyst " det här va inte så roligt" Daniel bara " Ne det va bättre hos dig " men sen gick vi in till Jimmy igen och spelade kort sen skulle Jimmy och Rebecka äta så jag och Daniel körde sanning och konka medans haha xD Sen skulle vi dra hem och jag följde med han till parkeringen sen gick jag hem. PS ( Om du läser det här jennifer ring mig måste berätta en sak ! )


Det var dom dagar som jag inte hade bloggat så nu vet ni varför och det vart ett jävligt långt inlägg men det duger för er! Då har ni nått att läsa om! Herrå/ Linnea :] ♥

Av Linnea Lundkvist - 13 mars 2011 17:43

Hej =) Vaknade vid fem i tolv idag, det blev så sent igår. Kollade på melodifestivalen, Den som vann va ju inte riktigt så bra, Ville ju att Danny skulle vinna men så blev det inte såklart..


Fick sms av Jennifer om att vi skulle vara så började promenera till henne, 20 minuter tog de o.o snacka om att jag kan gå lååångt (: Borde få komplimanger jue :) nerå. (:

Men nu sitter vi här och chillar med musik, kom på att tänka på att jag skulle ha tagit med mig mina 2 godis men åt upp dom O.O Taskig ja är :(

om jag hade pengar så skulle jag köpa mer men tog slut på dom igår ^^

Men venne vad jag ska skriva o.o

Vi får väl höras lite senare för pallar inte skriva med er :D

Ni kollde aldrig in på bloggen igår? o.o

Asså ärligt jag måste gör mig själv populär bland besökare för jag är den enda som är besökaren? xD 


Tar bort bloggen om ni inte börjar kommentrera :P

Menar allvar oxå.. Kanske ! :D


Men jaja hare gött kram på er :]

Av Linnea Lundkvist - 12 mars 2011 18:22

Hej bloggen (:

 

Förlåt för dålig uppdatering men har verkligen inte orkat...

 

Men iallafall. Vaknade vid 10 men somna om till kvart över 10 istället roligt? nöö .__. men ah de va min morgon iallafall.. Smsade Jennifer vid 12 tiden. De blev att de tog lång tid skulle städa och allt skiiit. sen så glömde jag att ladda mobilen så de tog ännu längre tid så cirka 20 över 2 fick jag skjuts till henne så skjutsa pappa oss till stan vi var där vid halv 3 så gick vi runt i olika affärer o så. Hon hittade en tröja. Jag hade bara typ 10000 kronor så köpte jag halva affrerna i förrgår ( typ inte ) xD men vi gick in på donken och åt en hamburgare och en muffin MUMS ! :D så gick vi hem till henne låång väg.. tog typ en kvart bara x) .. Men pallar inte skriva med er för ni kollar aldrig in här så.. Gör de bättre för er och kolla in så slipper jag vara den första besökaren hela tiden .. bye / Linnea

Av Linnea Lundkvist - 8 mars 2011 15:08

Hej bloggen (: 


Är inte hemma kommer hem på fredag men har min bärbara dator men vet inte om det blir så mycke inlägg, vi får se om jag har tid :)


Inget särskilt har hänt idag bara skola, Dagen började med träslöjd <.< läraren va inte där tydligen så vi fick jobba som vanligt.. Tråkigt men ah.. Pallar inte skriva allt i skolan men de är inte så viktigt typ (:


Ska nog äta lite börjar bli hungrig, Vill ha bulle men de har vi ingen så :c 


Men får kika vad vi har iaf, får se om det blir nåt mer inlägg idag.. Om ni undrar varför det inte har kommit in bilder än så är jag ju inte hemma sen har jag ingen sladd, och kameran hemma vet ja inte om den funkar /: sen har jag den sämsta mobilen för min paja <.< Så på den här " dåliga " mobilen så blire inge bra bilder och jag har ingen sladd till den heller så där vet ni problemet.. Men ska käka nu hörs kanske senare pöss / Linnea (: 

Av Linnea Lundkvist - 7 mars 2011 20:42

Hej :) Har nu fixat till lite med bloggen (: det duger så länge :]

Är skit trött.. Kan nog bero på att jag inte sov så bra inatt.

Men jag ska typ börja skärpa till mig... Jag inbillar mig så mycke just nu /:


Tillexempel " jag är ful på bilder " och allt skit /: fast jag älskar att ta kort /: så ska verkligen sluta att tänka så. Mina vänner har rätt att jag är fin på bilder och allt, men samtidigt när man ser sig själv så tycker man inte det. Så Linnea ska skärpa sig :) Försöka iallafall. Men nu ska jag nog forsätta med matten så man kan plugga klart. Godnatt alla ! / Linnea (:


Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Bingo

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards