LinneaLundkvist

Alla inlägg under april 2011

Av Linnea Lundkvist - 30 april 2011 21:27

HejHej!!




Kunde inte blogga igår för deras internet funkade inte. Men nu har dom fixat så det funkar! Idag har det varit röjj sen imorse typ. Ola väckte oss vid 8 halv 9. Så åt vi frukost och började lägga in skräp i bilen. Så åkte jag och hans mamma ut. Sen kom vi tillbaks vid 11 tiden. Sen har dagen gått så jävla långsam. Det gick inte att ha kul för när vi väl hade kul så gick tiden också segt ju. Så tiden har bara gått sakta idag.

Men vid halv 7 tiden tror jag det var, så åkte vi in till Hälla för att tanka på deras internet. Sen när vi kom hem så kollade vi på tv. Och jag somnade som vanligt. Men nu ska vi väl dra till brasan tror jag. Vet inte om vi ska det eller inte. Men bloggar mer imorgon eller mer ikväll. Ciao ♥

Av Linnea Lundkvist - 29 april 2011 15:47

HejHej!!



Vaknade halv 7 imorse. Såklart så somnar man om när klockan ringer 6! Men dagen gick bra. Började 8. Hade svenska,rast,syslöjd,lunch. Mötte upp älskling så gick vi samtidigt till lunchen. Vi satt ute och åt idag för det var så skönt väder! Sen efter lunchen hade vi rast till tjugo i 12. Sen skulle vi iväg och bada. Sen slutade vi. Så fick man skjuts hem idag också. Åkte ut till Irsta för att lämna av Linda sen hem till mig. Och nu sitter man ute på balkongen och solar. Ska packa lite saker snart. Ska sova hos älskling till söndag. Så firar Valborg med han! Mysigt. Men nu ska jag sola lite mer så jag får färg på mig. Lyssnar på musik samtidigt. Men hare gött och trevlig Valborg. Vi får se om jag bloggar hos älskling. Ciao ♥

Av Linnea Lundkvist - 28 april 2011 21:21

HejHej!!



Har nyss snackat med älskling i telefon. Efter han hade åkt hem så hade jag så tråkigt så jag tjatade på mamma om på lördag. Till slut gav hon sig och sa att hon skulle snacka med pappa. Så tror det blir att åka till älskling på lördag! :)

Men sa ju lite tidigare idag att jag skulle lägga upp bilder på älskling idag, men gör det imorgon.Har funderat på om jag ska ha en frågestund snart? men det får vi se.

Nu ska jag kika lite på tv sen sova tror jag. Natti. Ciao ♥

Av Linnea Lundkvist - 28 april 2011 17:16

HejHej!!


Det vanliga idag då. Började 8. Hade musik,rast,svenska,engelska. Sen lunch. Älskling väntade utanför så gick vi tillsammans till matsalen. Vi slutade 2 idag. Och älskling frågade om jag ville ha en chokladboll så vi gick till cafeterian och tog en varsin chokladboll. Men när vi kom tillbaks så missade han bussen så han fick följa med mig hem ett tag. Sen blev han hämtad och jag gick upp till mig igen. Så nu ska jag väl bara ta det lugnt. Förresten lägger upp lite bilder på älskling sen. Men bloggar senare. Ciao ♥

Av Linnea Lundkvist - 27 april 2011 22:15

HejHej!!



Är fett sur!! Älskling kan inte hänga med mig hem imorgon bara för dom ska flytta så är det fullt röj där borta! Men ändå. Hoppas det blir av i helgen iallafall. Men var med Jimmy idag som sagt. Han spelade och jag fick aldrig göra det! Så älskling ringde mig istället. Gulligt. Men drog hem efter ett tag. För trodde vi skulle ut och handla men dom skulle bara på möte på min lillebrors skola. Så det var lite onödigt. Men går nog och lägger mig. Är fett trött. Ciao♥

Av Linnea Lundkvist - 27 april 2011 15:12

HejHej!!




Kom till skolan vid tjugo i 10. Älskling mötte upp mig vid skolgården. Så gulligt! Hade rast till 10. Älskling och jag gick till cafeterian och köpte macka & festis. För var hungrig. Så satt vi och snacka lite. Älskling hade hemkunskap så fick inte se så mycket av han idag. Men efter rasten så hade vi svenska till 11. Efter vad det lunch,rast,matte och idrott. Sen slutade vi. Pallade inte ta stadsbussen så fick skjuts hem. Så har jag letat efter nån fin låt. För håller på och gör en liten film till älskling. Men nu ska jag käka nåt och dra till Jimmy. Så bloggar när jag kommer hem. Ciao ♥

Av Linnea Lundkvist - 27 april 2011 07:52

HejHej!!



Idag ska jag åka till doktorn. Ska väga och mäta mig som vanligt. Ta blodprov oxå lär det bli. Så vid 9 är jag i skolan igen tror jag. Vet inte hur länge det tar. Men det blir nog bara ett snabbt inlägg idag för att vi ska dra iväg nu! Ciao ♥

Av Linnea Lundkvist - 26 april 2011 16:55

HejHej!!



Är lite trött.. Vi somnade inte förän 4 typ. Och vi skulle gå upp klockan 6! Så det blev bara 2 timmars sömn. Men dagen gick bra. Seg bara. Men lördag är det ju majbrasan? Och vi får se om det blir att vara med älskling då. Men då återstår ett problem.. Mamma och pappa.. Det är deras Bröllopsdag! Så vet inte hur jag ska göra. Hoppas bara jag kan åka dit. Skulle vara hur trevligt som helst. Men just nu så vet jag inte riktigt om det kommer blir så.. Får väl hoppas. Men bloggar lite senare. Ciao ♥

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Skapa flashcards