LinneaLundkvist

Alla inlägg under maj 2011

Av Linnea Lundkvist - 31 maj 2011 20:13

HejHej!!


Jag o Rebecka gick hem till henne och solade i 1 timma typ, sen så gick jag o Jimmy hem till mig för att hämta cykeln så skulle vi cykla runt lite. Vi cyklade till Pilgatan för han behövde pumpa däcket. Det var en bra bit att cykla men vägen dit gick jätte bra för då var det nerförsbackar men vägen hem ska vi inte snacka om.. Den var skit jobbig, men vi stannade till och gick till hans farmor och snackade lite. Sen drog vi till min moster, sen drog vi hem för skulle käka. Och nu sitter jag här nyduschad och klar för The Mentalist och Desperate Housewifes. Sen blir det nog att sova. Har gått och lagt mig sent dom 2 senaste dagarna så ikväll får det bli vid 11. Det blir att cykla till skolan imorgon iallafall, ska börja göra det istället för att åka stadsbuss, vi får se om Danne hör av sig. Apro det, Danne hade gjort en nyckelgrej på syslöjden till mig, och där stog det, D ♥ L Föralltid, Så gulligt av han!! Älskar dig min Daniel ♥. Men nu ska jag kika lite på tv med mamma. Så bloggar mer imorgon bitti. Lägger ut bild på nyckelgrejen imorgon. Ciao ♥

Av Linnea Lundkvist - 31 maj 2011 15:19

HejHej!!


Det blir ett snabbt inlägg, får höra av med Jennifer imorgon för kom på att hon slutar sent på tisdagar. Annars får hon höra av sig. Men ska iallafall dra nu med Rebecka så ska vi sola ute på hennes tomt och lyssna på musik tror jag, så ha det skönt i det fina vädret. Ciao ♥

Av Linnea Lundkvist - 30 maj 2011 21:03

HejHej!!



Jag har tråkigt! Ska snart kolla på tv tror jag, sen ska jag se om älskling har mobilen på. Hoppas det finns nått man kan se på tv ikväll, hmm... Det är måndag.. Nää då brukar det inte finnas nått bra att kolla på. Men vi får se.. Imorgon blir det att höra med Jennifer om hon kan träffas imorgon. Hoppas det, men ska smsa Danne nu och sen kika på tv så bloggar lite senare. Lägger ut en redigerad bild på photoshop. Hoppas ni gillar den :) Ciao ♥



 

Av Linnea Lundkvist - 30 maj 2011 20:43

HejHej!!


Vanlig skoldag idag då, vaknade kvart i 7 gick upp och gjorde mig iordning och åt, fick skjuts till skolan, åkte vid halv 8 och var där tio i 8. Morgonen började med hemkunskap. Och den slutade tjugo över 11, så var det rast till tjugo i 12. Hade svenska till halv 1, efter så var det idrott slutade halv 2. Jag och Danne och Jimmy väntade på Dannes buss, den kom vid kvart över 2. Så gick jag med Jimmy till skiljebo för mamma väntade på Rasmus för han slutade halv 3, så kom han ut och vi åkte till Konsum för att köpa mjölk, Rasmus o jag fick en glass för det var så varmt idag. När vi kom hem så åt jag o mamma lite grann, sen gick vi ut och solade. Efter ett tag så kom Malin, så då gick jag till Jimmy, vi gick ut på tomten och spelade lite fotboll. Liten stund senare efter vi hade kört så snackade vi lite. Tiden gick ganska fort idag, gick hem vid tjugo över 7. Åt mat och nu sitter man här och lyssnar på musik. Bloggar mer sen. Ciao ♥

Av Linnea Lundkvist - 29 maj 2011 22:51

HejHej!!


Kom hem klockan 7 kvart över 7 typ, hade tråkigt som fan så installerade steam men fick lov och göra ett nytt acc. Fattar inte varför jag ladda ner det när man inte kan spela spelen ju? Jaja får be älskling hjälpa mig lite senare med det. Har ett litet problem.. Jag har tappat mitt busskort och jag vet inte hur jag ska kunna komma till skolan imorgon!! Eller jo mamma skjutsar mig såklart men dom andra dagarna då? Hon kan ju inte skjutsa mig hela tiden. Tappade nog busskortet i sala skulle jag tro.

Ja.. Vi är lediga torsdag och fredag tror jag, det är kristelhimmelfärd eller nåt. Men tror jag ska smsa Jennifer på tisdag och se om hon kan träffas på onsdag, det var ett tag sen. Men nu ska jag o familjen fika så bloggar imorgon bitti. Ciao ♥

Av Linnea Lundkvist - 29 maj 2011 15:04

HejHej!!


Sitter här och väntar på att älskling ska komma med en glass, gulligt av han att han hämtar hihi :) Vi har kelat och snackat lite, båda har varit lite sura för vi fick inte så mycket sömn inatt. Nu kom Danne med glassen, och det är typ lunch nu oxå så det blir mättande det här. Men efter lunch så ska vi till huset och hjälpa Pernilla med lite saker så det blir mer bloggande efter tror jag. Så ciao everyone ♥

Av Linnea Lundkvist - 29 maj 2011 10:47

HejHej!!


Är trött som fan, vi somnade inte förän 4. Vi kikade på lite film, sen bärde vi ut en tv bänk för Danne skulle få en annan tv bänk. Efter så satt han på datan och spelade lite med Dennis. Sen blev klockan 11 så då satt vi på Narnia. Inte 2an för den hade Erik tror jag det var. Så vi kollade på 1an fast det var en annan version av de tror jag. Fast det blev inte så mycket koll på filmen. Men vi får se vad som händer idag, åker ju hem och idag är det ju morsdag, grattis på morsdag mamma! Men nu ska jag få liv på älskling så bloggar lite senare. Ciao ♥

Av Linnea Lundkvist - 28 maj 2011 15:07

HejHej!!


Det blev inge av att kolla när Danne spelade han dog så han stängde av och satt på 6an så kikade vi på " i nöd och lust " Det var tråkigt så höll på somna. Så nu sitter vi här och kollar på nått bög program. Vi får se vad som händer lite senare när vi piggar till, är fortfarande trött i kroppen så tror inte jag orkar göra så mycket nu. Men ska forsätta att kolla på bög programmet så bloggar lite senare igen. Ciao ♥

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Skapa flashcards