LinneaLundkvist

Alla inlägg under juni 2011

Av Linnea Lundkvist - 30 juni 2011 14:16

Hejsan.

Det ser ganska molnigt ut därute så tror inte det blir något solande idag då, Danne

kanske kommer till helgen för han skulle egentligen till hans kompis men dom skulle

iväg tror jag han sa. Men har iallafall spelat lite cod 2 inte så kul när man inte är så

bra. Då blir man lite sur men så är det i allt spelande. Men nu ska jag titta lite på tv

så bloggar mer senare. Ciao

Av Linnea Lundkvist - 30 juni 2011 11:08

Hejsan.

Nu är man hemma igen det tog typ bara en halvtimma 40 minuter. Det gick ganska fort trodde det skulle gå segt men lite sällskap fick man. Men nu kom mamma hem och nu ska vi äta nått så bloggar lite senare idag innan jag ska gå ut och sola. Ciao

Av Linnea Lundkvist - 30 juni 2011 09:29

Hejsan.

Det blev ingen bra sömn inatt heller somnade inte förän 3, så var inne på Facebook

på mobilen istället. Vaknade klockan tjugo i nio av att mamma låste dörren, gick

upp och åt frukost sen blir det att hänga med pappa till nån grej som hjälper honom med ryggen för han är svullen. Men nu ska jag göra mig iordning så bloggar när vi kommer hem. Ciao

Av Linnea Lundkvist - 29 juni 2011 22:55

Hejsan.

Har nyss kikat på tv och sitter nu här och lyssnar på musik, har dock tråkigt och

vill bara att det ska vara onsdag idag fast det redan är det för vill inte att det ska bli torsdag då alla går på festivalen och inte jag. Men men man får ha tråkigt hela dagen så hoppas på fint väder så kan man väl sola hela dagen. Men nu ska jag kika lite mer på tv så ha en bra kväll/natt hejdå.


Av Linnea Lundkvist - 28 juni 2011 23:21

Hejsan.

Har inte kollat på tv och pallar inte det just nu, pratade med älskling nyss och han

skulle ringa upp snart. Hoppas det blir fint väder imorgon så man kan sola och få lite

färg på sig. För det har ju varit regn ganska mycket nu så solen kanske har tänkt att

den borde få jobba lite. Men klockan är halv 12 och jag ska snart sova. Tror jag ska göra det när jag har snackat med Danne ett tag. Vi får se hur det blir bara han

ringer så blir det bra. Men bloggar nog mer imorgon eller inatt beror på hur trött

jag är och om jag orkar. Ciao

Av Linnea Lundkvist - 28 juni 2011 22:27

Hejsan.

Satt fortfarande vid datan när jag skrev att jag skulle ta nått att äta och kolla på tv men ville sitta kvar vid datorn. Men efter en stund ringde Danne och vi snackade ett tag, medans jag och Danne snackade så hade mamma lagt bullar i mikron och gjort kaffe så hon och pappa åt bullar & drack kaffe. När jag hade pratat klart med Danne så gick jag och kollade på tv och åt mina bullar. Och nu har jag svarat på en kommentar och kikat runt lite så ska spela lite mer nu innan Danne ringer igen. Kan ni inte kommentera lite oftare? Vore kul att veta att ni följer bloggen.



Av Linnea Lundkvist - 28 juni 2011 21:01

Hejsan.

Spelet funkade inte för min lillebror hade tydligen installerat det på sin dator så då

gick det inte att spela det. Men ska väl ta nått att äta och kolla på Morden i midsommer med mina föräldrar. Sen får vi se om jag bloggar mer ikväll eller mer imorgon beror på om jag orkar o det. Men ha en bra kväll. Ciao



   

Av Linnea Lundkvist - 28 juni 2011 20:24

Hejsan.

Håller på och installerar ett spel som tar lite lång tid så då kan jag blogga medans

det laddar eller vad man nu säger. Saknar min älskling jätte mycket. Får hoppas att

han kan sova här imorgon. Vill inte gå på festivalen utan han. Men nu börjar spelet

bli klart så bloggar efter jag har spelat så hejdå så länge :)



 

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Skapa flashcards