LinneaLundkvist

Alla inlägg under oktober 2011

Av Linnea Lundkvist - 31 oktober 2011 23:09

Tittar på sex and the city på trean och börjar bli lite små trött. Har visat mamma mitt USA projekt och skrev lite

mer fast jg var klar och allt men en del behövde ändras tyckte jag. Saknar min älskling så mycket! 

Vill att han kommer hem! Jaaaja ska göra mig iordning och titta klart på serien så bloggar mer imorgon.

Och förresten FÖRLÅT för min dåliga uppdatering!

Good night sweet hearts! :) 

Av Linnea Lundkvist - 31 oktober 2011 18:47

Idag har det varit en chill dag har varit med Jimmy och Rebecka och en kompis till henne. Vi kollade på 

film sen var jag tvungen att sticka för mina föräldrar skulle på ett möte och jag skulle göra Rasmus sällskap

hemma så väntar nu på att mamma och pappa ska komma hem så vi kan käka middag börjar blir små hungrig.

Är sugen på att kolla på en film igen men vet inte vilken och orkar inte resa mig upp från soffan typsikt mig.

Ja men kommer inte på nått mer att skriva så hörs mer sen.

/Love

Av Linnea Lundkvist - 30 oktober 2011 21:27

Sitter och kollar på Hawaii five - 0 och dricker lite cola till. Har bloggat för mycket tror jag, vet inte

vad jag ska skriva direkt  men det löser väl sig. Tror jag ska plugga lite efter jag har sätt klart serien 

sen ska jag nog gå och lägga mig det lär jag behöva för den sömnen jag fick inatt iallafall.

Men det blir inget mer inlägg ikväll så bloggar imorgon istället.

Godnatt sov så sött alla söta läsare :)

Av Linnea Lundkvist - 30 oktober 2011 19:33

Kom hem vid kvart över fyra och skulle dra till Jimmy men jag stannade hemma istället för mamma 

tyckte det. Har varit med pappa och handlat lite på ica maxi. Och nu är det middag så bloggar mer sen.

/Love

Av Linnea Lundkvist - 30 oktober 2011 15:15

Har suttit vid datorn hela dagen och inte gjort någonting. Kollade min email idag och hade fått ett svar av en 

kille som kunde fixa en header till mig så är väldigt glad över det!

Tittar på Simpsons på tv och ska börja packa klart allt för om cirka tjugo minuter kommer pappa och hämtar

mig så bäst att snabba på sig lite om man ska hinna fika kladdkaka också!

Men bloggar mer när jag kommer hem.

/Love

Av Linnea Lundkvist - 30 oktober 2011 11:44

Ja man somnade ju efter ett tag pluggade ju fram till två halv tre tror jag för att göra mig trött så sen 

blev jag ganska trött så bestämde mig för att gå och lägga mig och somnade efter ett långt tag.

Idag åker jag hem har packat och ska strax städa sen vänta på att bli hämtad. Vet inte riktigt vad

som händer idag men tror det blir bara en lugn dag eller nått.

Ska städa rummet nu så bloggar mer senare.

/Love

Av Linnea Lundkvist - 30 oktober 2011 02:20

Nu är mitt USA projekt klart och är klar med framsidan men vet inte riktigt hur den ska se ut.

Såhär ser det ut nu iallafall men senare tror jag det ska se bättre ut får höra med nån i min klass så får jag

nog hjälp. 

 

/Love

   

Av Linnea Lundkvist - 30 oktober 2011 01:48

Ja för mig ser det ut att inte bli någon sömn för jag kan inte sova! Är rätt så känslig för skräck filmer

så får skylla mig själv egentligen.

Imorgon eller idag kanske man säger så åker jag hem och det blir att ta det lungt, packa innan och se klart

på filmen som jag och Carro såg som inte kollade klart!

När jag ändå är uppe så kan jag fixa min framsida till mitt USA projekt så det får det bli just nu iallafall

så får vi se om jag blir trött någongång.

Sov sött ni som sover iallafall. 

/Love

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards