LinneaLundkvist

Alla inlägg under november 2011

Av Linnea Lundkvist - 30 november 2011 19:25

Hej på er! Har nyss ätit middag och pappa jobbar till tio ikväll så han var inte hemma när jag kom hem efter

jag hade vart med Jimmy, så får hoppas på att han slutar tidigare imorgon när de jobbar så sent idag!

Snart är det Greys anatomy så ska byta om sen kika på det. Det blir skola för min del imorgon iallafall,

slutar tre och börjar tjugo över åtta segt! Ska göra mig iordning och fixa lite kaffe sen lägga mig i soffan

och bara mysa under filten! Ha en bra kväll, bloggar mer imorgon tror inte det blir mer inlägg ikväll.

/Love

Av Linnea Lundkvist - 30 november 2011 13:24

Hej på er! Efter vi hade varit hos doktorn så blev det att jag fick vara hemma var jätte trött så när vi kom hem

så åt vi lite sen gick jag direkt till soffan och vilade lite grann. Har huvudvärk också så ska lägga mig

en stund till på soffan. Senare blir det att träffa Jimmy om jag blir piggare annars får vi se hur det blir.

Men ha det bra så länge!
/Love

Av Linnea Lundkvist - 30 november 2011 08:44

Hej på er! Vaknade klockan åtta och gick upp och åt frukost sen kollade jag på tv en stund och sen gick jag in

i duschen. Klockan kvart över nio har jag tid hos dotkorn sen får vi se hur lång tid det tar anars blir det

att åka hem för vi slutar två idag. Men ska göra mig klar och allt så hörs lite senare.

/Love

Av Linnea Lundkvist - 29 november 2011 20:55

Hej på er! När jag kom hem så käkade jag nåt sen gick jag till Jimmy och sen drog vi och mötte upp Jennifer

vi gick till Hälla och kikade snackade hade bara kul kan man ju säga haha ni två är bäst!

Nu blir det tv kväll med mamma, det blir att kolla Desperat housewifes sen vet jag inte om det är nåt mer

men antar att det blir att sova. Imorgon ska jag till doktorn så får se om det blir att vara ledig beror på hur

lång tid det tar. Ni får ha det så bra bloggar mer imorgon. Sov så sött!

/Love

Av Linnea Lundkvist - 29 november 2011 13:35

Hej på er! Slutar om 80 minuter och det är fortfarande mörkt ute, tror det kommer vara de hela dagen.

Snart är det rast och sen blir det att prata om vad vi har gjort på media & handel, så tror vi kommer skriva om 

vad vi har gjort de senaste två dagarna. Vi får se om det blir något inlägg under lektionen eller så får det bli

ikväll när jag kommer hem. Ha en bra dag/kväll.

/Love

Av Linnea Lundkvist - 29 november 2011 10:54

Hej på er! Just nu är vi på media & handel och vi håller på och gör jul kort och lite andra små saker.

Slutar tre idag och det känns som att klockan är två för det är så mörkt ute hoppas det blir ljusare lite

senare mot dagen. Ska forsätta att göra klart mitt jul kort sen är det lunch klockan tolv så hörs senare.

/Love


Av Linnea Lundkvist - 28 november 2011 22:27

Hej på er! Eftersom det är familje helg nu i helgen så blir det att shoppa jul saker och vara med familjen.

Det blir en massa bak och prat det kommer bli så trevligt längtar redan!

Har tittat på tv hela kvällen så ska snart sova är riktigt trött. Imorgon blir det att träffa Jennifer och vi ska

gå till Hälla för att kolla på jul pynt. Tror det blir bilder så kommer hålla mig uppdaterad under dagen men

inte senare så ganska dålig uppdatering blir det imorgon tyvärr.

Men ni får sova så gott ska kolla klart på serien sen fixa nåt att äta sen sova.

/Love

Av Linnea Lundkvist - 28 november 2011 18:09

Hej på er! Har nyss varit ute på balkongen med mamma och satt upp lite jul prynt på balkong räcket, det

blev så fint! Älskar att jul prynta det ger en glad känsla i sig. Efter skolan hängde jag med Fanny hem

och vi satt och fikade och pratade lite. Så ska leta rätt på en del andra jul prynt saker och se om vi har de

uppe eller så går jag ner i källarn nu till helgen och ser om man kan ta upp det. Så hela helgen blir det att

vara hemma, baka med mamma hämta jul pryntet och sen shoppa lite så familje helg behövs var ett tag sen

man hade det. Ska göra mamma sällskap nu så ha en trevlig kväll. Bloggar mer senare.

/Love

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Skapa flashcards