LinneaLundkvist

Direktlänk till inlägg 28 november 2011

Jul prynt

Av Linnea Lundkvist - 28 november 2011 18:09

Hej på er! Har nyss varit ute på balkongen med mamma och satt upp lite jul prynt på balkong räcket, det

blev så fint! Älskar att jul prynta det ger en glad känsla i sig. Efter skolan hängde jag med Fanny hem

och vi satt och fikade och pratade lite. Så ska leta rätt på en del andra jul prynt saker och se om vi har de

uppe eller så går jag ner i källarn nu till helgen och ser om man kan ta upp det. Så hela helgen blir det att

vara hemma, baka med mamma hämta jul pryntet och sen shoppa lite så familje helg behövs var ett tag sen

man hade det. Ska göra mamma sällskap nu så ha en trevlig kväll. Bloggar mer senare.

/Love

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Lundkvist - 10 oktober 2015 16:38

Ja som ni vet så har ju jag en ny blogg: http://nouw.com/linnealundkvist  Så gå in och läs! Puss! ...

Av Linnea Lundkvist - 3 januari 2015 02:25

Hej på er! Tänkte prova på att blogga på nattstad så in och läs min nya blogg istället. http://nouw.com/LinneaLundkvist ...

Av Linnea Lundkvist - 13 december 2014 02:05

Hej på er! Äntligen börjar jag bli frisk från min blåskatarr! Och imorgon blir det en bra dag, mitt hjärta kommer runt eftermiddag-kväll och sover hos mig myys! Jo jag har lite funderingar om bloggen. Jag har gjort en ny header som jag eventuellt l...

Av Linnea Lundkvist - 11 december 2014 14:59

Hej! Förlåt för att jag inte har bloggat på typ 2 dagar tror jag? Men har inte haft så mycket ork med det bara för att jag just idag är hemma och är sjuk. Har blåskatarr och ja min pojkvän tvingade mig att stanna hemma idag för annars skulle han in...

Av Linnea Lundkvist - 7 december 2014 19:20

Hej på er! Söndag idag och förlåt att jag inte har bloggat något i helgen men har varit med Jimmy hela helgen. I fredags var vi ut till Cafégränden och åt middag jätte mysigt, i lördags firade vi Jimmy för han fyllde år i onsdags. Hans släkt kom oc...

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Skapa flashcards