LinneaLundkvist

Alla inlägg under januari 2012

Av Linnea Lundkvist - 29 januari 2012 11:55

Hej på er!

Idag är det den 29 Januari och det börjar närma sig till februrari. Så snart börjar sport lovet och sen påsklovet

sen är det bara sommarlovet som väntar! Vaknade tidigt imorse igen utav att folk vaknar så jävla tidigt och springer

upp och ner så jävla irriterad man blir! Nee men ska faktiskt gå och vila en stund nu tänkte jag.

Kraam

Av Linnea Lundkvist - 28 januari 2012 20:50

Hej på er! 

Sitter och kikar på gladiatorerna, det är reklam just nu så passade på att blogga medans. Har varit iväg och

köpt godis så nu har jag det och lite kvar av cola. Och förresten det här är sista gången jag ska dricka cola!

Ända tills tandställningen är borta så ska jag inte dricka sånt, ska dricka nyttigare. Sen när tandställningen är 

borta då ska jag supa i mig cola och en massa godis! Haha, nu kommer nog mamma sitta och läsa det här.

Det börjar nu!

Kraam

Av Linnea Lundkvist - 28 januari 2012 17:25

Hej på er! Vaknade tidigt imorse. Har iallafall varit på stan nästan hela dagen kollat på kläder och smycken

men hittade inget fast det var rea! Tog en fika innan vi skulle dra tillbaka till hemmet. Så nu sitter vi och kikar

på Harry Potter och den flammande bägaren. Tror det blir bio imorgon känner att en seg söndag skulle bli bra 

med en bio! Har fortfarande ont i munnen har även inte börjat vänja mig så får hoppas att det faktiskt går över.

Kraam.

Av Linnea Lundkvist - 26 januari 2012 14:53

Hej på er!

Förlåt att det knappt har blivit så mycket inlägg men har de senaste dagarna varit jätte trött. Så fort jag har

kommit hem så börjar jag bli trött sen drar jag iväg och kommer hem sent på kvällen då man ska äta och allt.

Så tiden rinner ju hela tiden så därför har det blivit mobil inlägg. Men sitter iallafall i skolan och slutar om 5 minuter.

Ska faktiskt logga ut så får se om det blir mer inlägg. Håll utkik ifall att, ni som följer/läser min blogg.

Kraam på er!

Av Linnea Lundkvist - 25 januari 2012 18:36

Hej på er!Bloggar från mobilen igen för jag orkar inte hämta min dator som ligger i väskan.Idag har det varit en helt vanlig dag i skolan. Har nyss varit med Jimmy ett tag..kikarjust nu på tv för hade inget att göra typ..Nu ska jag hjälpa mamma med tvätten.. Eller ja ta min tvätt kanske man säger.Kraaam

Av Linnea Lundkvist - 24 januari 2012 20:55

Hej på er!Som ni ser på rubriken så lagar jag och min bror mat för att överraska mamma och pappa...nejdå det blev att vi skulle laga mat bara.. Fast just nu är det jag som lagar tydligen..ska forsätta med maten och ja det här är ett blogg inlägg!kraam

Av Linnea Lundkvist - 24 januari 2012 17:57

Hej på er!

Sitter just nu hos Jimmy, vi sitter och lyssnar på musik. Ska dra hem snart ska plugga till provet som vi har

imorgon.. Börjar bli kaffe sugen också! Kul.. Har inget roligt att skriva så ska faktiskt logga ut.

Kraam

Av Linnea Lundkvist - 24 januari 2012 14:43

Hej på er!

Kom inte på någon bra rubrik så det fick bli en rubrik som en låt heter. Fick ju tandställning idag, det gick 

hur bra som helst. Tandläkaren var social och allt gick toppen. Känns lite konstigt bara när man inte är van.

Men läkaren sa att man vänjer sig lite senare. Slutar snart och då blirdet att gå på stan med Jennifer. Får se

vad vi hittar på. Senare blir det att träffa Jimmy. Ska forsätta att skriva om praktiken så man blir klar med den.

Sista veckan nästa vecka! Har gått hur fort som helst ju! 

Kraam

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards