LinneaLundkvist

Alla inlägg under februari 2012

Av Linnea Lundkvist - 29 februari 2012 18:48

Hej på er!

I det förra inlägget så skrev jag från Jennifers mobil för hann inte blogga innan jag drog iväg så fick lov att

göra det när vi var på stan. Snart ska jag till Jimmy vi ska ha film kväll så får se om vi går till affären en sväng

och köper lite gott och allt. Ska ta nåt att äta innan jag drar så jag inte blir mätt på en massa onyttigt, det

blir nog inte så bra.. Kommer nog hem runt 8-9 tiden. Lär nog vara trött då. Men ah ska käka nåt.

Kraaam på er! :)

Bjuder på gårdagens bild!

 

Av Linnea Lundkvist - 29 februari 2012 16:20

Hej på er! Sitter på stan och är med jennifer och Thomas. Vi sitter på sigma och lyssnar på en massa musik.Har varit ett tag på stan så ska snart börja dra hemmåt. Har inte hittat ett smack så får nog bara köpa godis och dricka. Men ska sluta skriva och vara social med dem andra.Kram på er

Av Linnea Lundkvist - 29 februari 2012 00:28

Hej på er!

Sitter fortfarande uppe och skulle egentligen inte blogga mer ikväll/natt men så blev det ändå. Imorgon blir

det att träffa Jennifer, vi ska gå på stan en stund hoppas man hittar någonting iallafall, hatar verkligen att gå

tomhänt ut ur klädaffärer när man har provat något snyggt eller nåt. Nu har alla nästan gått och lagt sig, bara

jag och mamma som sitter uppe med full volym i hörlurarna. Ska släcka ner nu och sova, imorgon blir det en

ny dag som man säger? Natti på er allesammans sov så sött.

Kramisar Linnéa.


Bjuder på denna bild.

     

Av Linnea Lundkvist - 28 februari 2012 23:15

Hej på er!

Det blir inga bilder tyvärr de blev inga bra muffins de var hårda men de gick att äta iallafall haha.

Förlåt för dålig update men efter att jag och mamma var ute med hunden på en lång promenad och då ringde

Jimmy så drog till han direkt efter vi kom hem igen. När jag kom till Jimmy så spelade vi lite bil spel haha,

sen kollade vi på film hihi :) Ja men nu ska jag sluta att skriva. Det här blir sista inlägget för idag iallafall

så natti på er sötnosar :)

Kramisar.

Av Linnea Lundkvist - 28 februari 2012 13:22

Hej på er!

Har nyss ätit lunch och bilderna på muffinsarna kommer senare har ännu inte tagit men gör det senare.

Om jag orkar med andra ord. Nu ska jag fixa mig sen gå ut på en promenad med mamma i det fina vår vädret

passa på nu för till helgen skulle det bli kallare..

Kraam på er!

Av Linnea Lundkvist - 28 februari 2012 11:11

Hej på er!

Vaknade tjugo över 9 imorse, ingen var hemma så kommer mamma precis när jag la mig ner i soffan igen

haha. Idag blir det muffinsbak och de kommer bli super duper goda! Bilder kommer senare tror jag.

Får se om man träffar Jimmy idag då.. Annars blir det nog att stanna hemma. Ska kika lite på tv nu innan

vi ska börja baka.

Kram på er!

Av Linnea Lundkvist - 27 februari 2012 23:44

Hej på er!

Det här blir sista inlägget idag, vet att det inte har varit bra update men har bloggat två gånger iallafall så det

är ju nåt. Sitter och lyssnar på musik och ja, kollar runt facebook men inget händer iallafall.

Ska börja göra mig iordning är riktigt trött och kommer vara det imorgon också! Som tur är att det ju sportlov!

Annars hade jag nog dött, haha nejdå hade bara inte orkat isåfall. Men nu ska jag göra mig iordning.

Godnatt på er allesammans sov så sött.

Kramisar.

Av Linnea Lundkvist - 27 februari 2012 17:10

Hej på er!

Vi sitter fortfarande och lyssnar på musik. Väntar svar från Andy fortfarande men får väl se om han svarar

snart tror han fortfarande är kvar och dömmer eller vad han nu än gör. Kommer inte på så mycket att skriva

som alltid när jag skriver här på bloggen. Nee men ska vara mer social mot Jonas och Jimmy så får jag väl

hoppas på att Andy svarar snart! :)

Kraam på er!

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards