LinneaLundkvist

Alla inlägg under mars 2012

Av Linnea Lundkvist - 31 mars 2012 21:26

Hej på er!

Efter att jag hade bloggat klart så gick jag och Jimmy en promenad till konsum och handlade lite godis som 

jag skrev i mitt förra inlägg. Ska faktiskt äta lite av mitt godis snart är fortfarande mätt efter middagen.

Ja juste nu är det ju Earth Hour haha hade glömt det! Nu är det ju för sent men får se nästa år hur det blir.

Ska iallafall ladda ner the sims 3 nu så hoppas det går att göra det, är sjukt sugen på att spela sims. Det var

nog flera månader sen jag spelade det! Jaja.

Kram på er :)


Bjuder på lite härliga bilder på Jimmy och mig ;)

   

Av Linnea Lundkvist - 31 mars 2012 19:10

Hej på er!

Kom precis till Jimmy och vi lyssnar lite på musik och pratar. Vi ska ner till affären och handla lite godis till

min familj. Har suttit vid min dator i nästan 4 timmar och rensat lite skit som inte behövs så det har gått riktigt

segt också men pratade med pappa så får se om det blir en ny dator snart kanske! Nej men nu ska jag vara

social mot Jimmy så vi får höras sötnosar :)

Kramisar :)


Vi bjuder på lite bilder oxå!

   

Av Linnea Lundkvist - 31 mars 2012 14:14

Hej på er!

Har kikat lite på tv med min lillebror.. Stackarn han har fått feber så han ligger och sover just nu. Får hoppas på

att han blir pigg snart igen. Har ännu inte gjort mig iordning för käkade lunch med mamma och Katarina,

fast hon har åkt hem för en liten stund sen. Ska göra mig iordning nu och lite senare blir det att färga håret

brunt sen blir det att slinga det ljust fast tror det blir imorgon vet inte om jag vågar göra det samma dag som man

har färgat det.. Eller kan man göra det?

Kram på er.


Av Linnea Lundkvist - 31 mars 2012 11:24

Hej på er!

Vaknade vid kvart i nio imorse och är fortfarande rätt så trött.. Ska snart göra mig iordning när mamma är klar.

Pappa är och hjälper Inger med att måla taket så han lär nog komma hem runt kvällen eller nåt.

Fårse vad som händer idag, tror nog det blir att dra iväg med mamma och pappa senare och handla.

Ne men ska inte skriva en massa tråkigt nu ha en bra dag.

Kramisar :)

Av Linnea Lundkvist - 31 mars 2012 00:09

Hej på er!

Klockan är snart tio över 12 och jag är riktigt trött. Vi har kollat på film fast jag har inte sätt så mycket har typ

somnat mellan åt hela tiden så får nog se om den imorgon kanske. Och har inget intressant att skriva så med

detta inlägg säger jag natti på er allesammans sov så sött för det kommer jag göra iallafall sötnosar!

Kramisar :)

Av Linnea Lundkvist - 30 mars 2012 18:40

Hej på er!

Idag gick vi sista timamrna innan påsklovet och vi hade prov näst sista timmen... Om jag säger såhär så gick det

dåligt för mig hade inte pluggat så mycket så får se om man får göra om det. Tror det inte händer nåt speciellt

under påsklovet blir nog bara att ta det lungt och vara med vänner. 

Mamma är iväg på tjejkväll så det blir bara jag pappa och Rasmus ikväll. Får se vad vi hittar på.

Ska gå och titta lite på tv.

Puss på er.


Av Linnea Lundkvist - 29 mars 2012 22:03

Hej på er!

Har kollat klart på "Revenge" och det är alltid lika spännande. Min dag.. Den har ju varit bra, förutom de senaste 

timmarna. Ska iallafall inte deppa ner er bara för att jag själv är på dåligt humör det är ju inte så snällt..

Ska packa ner lite saker sen ska jag byta om och gå och lägga mig har sovit gått de 2 andra nätterna så 

det börjar gå uppåt kanske? Aja. Godnatt på er allesammans ni får sova så sött.

Kramisar :)


Bjuder på en ny tagen bild.

 

Av Linnea Lundkvist - 29 mars 2012 16:46

Hej på er!

You know.. "Soon is the day that we've all been waiting for" PÅSKLOV! Och ja jag vet att jag har varit usel på 

att blogga! Men har försökt har inte orkat bara hehe.. Sitter iallafall och kollar på tv och har en rejäl

träningsvärk, fast i för sig så är det ju bra då har jag ju faktiskt jobbat hårt på idrotten.. Eller ah försökt iallafall.

Om jag ska erkänna så var jag en riktig sportfåne när jag gick i 7an men när jag började i 8an så fick jag

asma och mer träningsvärk så det tog all min idrotts kraft så det var där allt började tyvärr.. 

Men juste har inte gjort klart min header/design så får väl sätta igång snart ikväll kanske? 

Kraam på er.



Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards