LinneaLundkvist

Alla inlägg under april 2012

Av Linnea Lundkvist - 30 april 2012 23:51

Hej på er!

Igen.. Eftersom jag glömde skriva om Valborg så passar jag på nu när jag ändå snart ska gå och sova ( blev

ingen bra sömn inatt). Jimmy ringde och undrade om vi kunde gå till majbrasan hade ändå inget att göra förutom

att vänta på att maten skulle bli klar men drog iväg. Vi var väl där i en timme en och en halv kanske minns inte

men trevligt var det. Vi stog och pratade lite medans vi kollade på brasan, mysigt! Sen blev det fyrverkerier

när dem hade slutat att skjuta upp fyverkerierna så drog vi hem blev lite tråkigt och brasan var ju så gott som

släckt nästan så ingen idé att stå kvar där och frysa. När jag kom hem åt jag lite medans mamma pappa och 

Rasmus kollade på Alcatraz missade i början så det var nästan slut på den så gick till datorn och spelade

Bubble witch saga på Facebook. Oj nu blev de en massa onödig information. Men nu ska jag göra mig iordning.

Godnatt på er sötnosar sov så gott allesammans :) 

Av Linnea Lundkvist - 30 april 2012 23:27

Ja såhär kommer västerås vädret se ut i veckan tills helgen.


     


Några få dagar med regn mesta dels sol, låter bra för mig! Då kan man ligga och sola. Det ska jag iallafall göra imorgon! 

Av Linnea Lundkvist - 30 april 2012 16:39

Hej på er!

Sitter och dricker cola och spelar Bubble Witch Saga på Facebook. Har även solat med mamma i nästan

1 timme gud så skönt det var så får hoppas på lite färg nu innan skolavslutningen! Det blir ingen majbrasa för oss

ikväll, blir att kolla på Alcatras på tv det är dubbel avsnitt, därför blir det inte att gå och kolla på brasan för att

välkomna sommaren eller om det är våren?. Jaja ska fortsätta att spela.

Kramisar på er :)


 

Av Linnea Lundkvist - 30 april 2012 12:12

Hej på er!

Vaknade för ett tag sedan, satt på datorn och spelade Bubble witch saga spm jag fortfarande spelar just nu!

Tack vare Jimmy och Becka så har jag blivit BEROENDE utav DET! Så får tacka dem för det haha!

Idag är det mamma och pappas bröllopsdag så vet inte riktigt vad som händer idag.

Kramisar på er :)

Av Linnea Lundkvist - 29 april 2012 23:38

Hej på er!

Kollade nyss på Missing med mamma, åt även lite chokladpudding som är riktigt gott! Spelar fortfarande Bubble

witch saga på Facebook haha kommer bli en nörd om jag fortsätter att spela det! Tidigare idag kollade jag

även på klänningar/toppar som jag kanske ska ha till skolavslutningen får se om det blir klänning eller en tunika.

Blev ett ganska sent inlägg tjugo i 12 liksom.. Ah men blir inget mer bloggande ikväll/natt. Godnatt på er sötnosar.

Kramisar :)

Av Linnea Lundkvist - 29 april 2012 19:33

Hej på er!

Efter att ha vilat en stund i några timmar så ringde Jimmy när jag och mamma var ute på balkongen och solade

så ville han ses, var med han en stund sen kom jag hem nyss. Är mycket bättre i magen efter att ha vilat,

slapp att proppa i mig alvedon hehe, spelar bubble witch saga på Facebook och det är FAKTISKT första gången

jag har spelat det, brukar annars inte spela spel på Facebook. Nej men nu ska jag fortsätta att spela. Blir att

grilla hamburgare nu eller ah snart.

Kramisar :)

Av Linnea Lundkvist - 29 april 2012 14:46

Hej på er!

Fäörlåt för inget inlägg tidigare idag men har jätte ont i magen har vilat på soffan och tittat på tv för att se

om det skulle bli bättre, lite är det men fortfarande ont ialalfall. Jennifer ringde mig tidigare och vi pratade

lite, tåg resan gick bra sa hon så det var ju bra. Nej men nu ska jag fika lite med mamma pappa och Rasmus

se om det blir att träffa Jimmy kanske en stund senare om jag mår mycket bättre! Annars får det bli när

jag mår bättre.

Kramisar på er :)

Av Linnea Lundkvist - 29 april 2012 00:23

Hej på er!

Efter att jag hade vart hos Jimmy och Becka så kollade jag på klockan och den var kvar i 8 och jag började gå 

hem, Jimmy följde med en bit sen gick han hem. När jag kom hem blev det mat efter en halvtimme TACOS

var det ju!. Har ätit lite choklad och druckit coca cola Jimmy ringde så pratade med han en stund också och

nu är både jag och mamma trötta pappa också till och med. Så nuska jag byta om göra mig klar sen sova.

Imorgon blir det att köpa nya hörlurar till mig eftersom mina gick sönder när jag packade upp dem ur min 

resväska. Men ni får sova så gott allesammans för det kommer nog jag att göra. Kramisar till er :)

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards