LinneaLundkvist

Alla inlägg under maj 2012

Av Linnea Lundkvist - 30 maj 2012 21:46

Hej på er!

Förlåt för min ur usla update har knappt orkat och nu när sommarlovet närmar sig så har jag letat överallt efter

en klänning. Min farmor köpte en när det var REA och den var inte så snygg så får se om det blir klänning

eller shorts och någon fin överdel kanske. Tittar på Greys Anatomy och har snackat lite med Fanny på facebook

och i telefonen innan Greys hade börjat. Ska nu göra mig klar sen se klart Greys sen sova är riktigt trött,

har känt av pollen hela dagen kan vara därför också! Godnatt allesammans sov så sött!

Kramisar :)

Av Linnea Lundkvist - 27 maj 2012 23:44

Hej på er!

Dagen idag har gått riktigt snabbt. Roligt att veta typ.. Nej. Men har laddat ner den nya photoshop cs6 och har

gjort 3 nya headers som jag kanske kommer använda, får se är för trött just nu så ska kika på de senare så

får vi se om det blir en omröstning på vilken av dem man ska ta.. Nu ska jag iallafall göra mig iordning sen sova.

Börjar klockan 9 imorgon så får se då om jag kan göra omröstningen innan jag drar till skolan. Godnatt på er

allesammans sov så sött.

Kramisar :)

Av Linnea Lundkvist - 27 maj 2012 21:01

Hej på er!

Efter jag hade solat cirka 1 timme - 40 minuter så skulle jag och pappa ta en promenad och skulle hämta

Rasmus och Molly, så tog på mig bikini bhn och shortsen så jag kunde få färg på ryggen och magen och armar

+ ben.Innan vi hämtade upp dem så köpte vi blommor, en triss lott och choklad. Innan vi skulle åka hem så

ringde pappa Gabriel eftersom han skulle äta middag med oss men han var redan hemma hos oss. När vi kom

hem gav vi blommorna chokladen och trisslotten till mamma och hon blev riktigt glad! Dock vann hon inget men

glad var hon ändå. Efter att jag hade varit hemma i 15 mintuer så skulle jag ner till affären och köpa dricka och potatissallad, träffade på Becka också så hon hängde med till affären gulligt. Senare när jag kom hem igen

så ringde Jimmy och ville träffas så träffade honom en stund. Ni vet Floridas nya låt? "Whistle" den är riktigt bra,

när jag och Jimmy spelade fotboll så tog vi ut hans dator och högtalarna och satte på musik medans vi spelade

fotboll, alltid bra när man spelar så man får lite musik i öronen ju! Nej men nu blev det allt ett långt inlägg.

Kramisar :)

Av Linnea Lundkvist - 27 maj 2012 13:38

Hej på er!

Idag är det morsdag! Har grattat mamma och min gudmor på facebook. (grattade mamma in real life too).

Ska baka kladdkaka senare för mamma ville ha min underbara kladdkaka haha gullig hon är. Vet inte vad

som händer idag, överraskning till mamma blir det iallafall men det säger jag inte nu för hon läser min blogg hehe.

Och jag ska göra mig iordning alldeles strax faktiskt. 

Kramisar :)

Av Linnea Lundkvist - 26 maj 2012 15:55

 

Ligger ute på balkongen och solar, för att inte det ska bli så varmt har jag morötter och dricka + en blomsprutare.

(eller vad de nu heter) Tyvärr tog jag ingen bild på mig men får se sen om man får någon färg på sig. Nej men ska

ut och fortsätta att sola. 

Kramisar :)

Av Linnea Lundkvist - 24 maj 2012 18:34

     

Kramisar :)

Av Linnea Lundkvist - 24 maj 2012 16:37

.. Att man har en trasig väska och att datorn ligger där i också lyckat Linnéa.. Förra sommaren gick min

mp3 sönder.. Och nu är min skoldator sönder så nu måste jag lämna in den över hela sommarlovet!

Borde skapa en grupp på facebook som heter "den klumpiga gruppen för de som är duktiga på att tappa saker"

Irriterad och kanske inte så kul att läsa detta nudå.. Men till den positiva sidan. Jag har blivit bruuuuuun! 

Så imorgon när jag kommer hem så kommer det säkert bli regn haha. Idag var det musik i aulan och det var

folk som sjöng och dansade. Träffade Jennifer också riktigt kul, var länge sen man träffade henne!

Får se om det blir att träffa henne till helgen, hennes kompis fyller år på lördag och då blir det att kanske dra 

dit, tar med Jimmy också så får se om det blir . På söndag är det ju morsdag! Får se vad mamma kommer få

det blir en överraskning hihi. 

Kramisar :)

Av Linnea Lundkvist - 22 maj 2012 14:53

Hej på er!

Förlåt för ingen bloggning igår hann bara göra ett inlägg tidigare innan lunchen sen hann jag inte mer. Vi slutade

iallafall 3 och när jag och Patrik klev av på stan så träffade man på min systersotter och Malin (min syster) så

riktigt kul var det. Slutar snart och det blir att dra till Drevet sen ikväll ska jag iväg så kommer tillbaks till drevet

klockan 8 halv 9 tror jag. Nej men nu ska jag sluta skriva och stänga av datorn.

Kramisar på er :)

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Skapa flashcards