LinneaLundkvist

Alla inlägg under juni 2012

Av Linnea Lundkvist - 30 juni 2012 23:41

Hej på er!

Är lite trött på bloggplatsen faktiskt.. Skickade nyligen ett mejl till bloggplatsen och undrade när man får

appen till bloggplatsen på android market.. Har gått flera månader och de sa att den skulle komma upp inom

2 veckor.. Och nu har det gått flera månader känns det som.. Så får se om man får något svar.. Tror alla har väntat

på att den ska komma upp. Eller?. Jaja nog om det. Får se vad som händer nudå.. Ska kika runt lite

på nätet tror jag.

Kramisar :)

Av Linnea Lundkvist - 30 juni 2012 16:46

Hej på er!

Förlåt att jag inte bloggade igår men vi hade hyrt film och då kände jag att jag ville vara med familjen.

Blir att träffa Jimmy snart, kändes som att det var förra året man träffade han men haha det var det ju inte.

Iallafall så var det Mission Impossible filmen vi såg igår! Den var väl nästan lika dan som alla andra, lite lång

tråkig men också rolig! Ska göra mig klar sen kika runt lite på nätet. Ha en solig dag på er!

Kramisar :)

Av Linnea Lundkvist - 28 juni 2012 18:31

Hej på er!
Idag har det verkligen varit en sån där bloggtorka som många använder tror jag?

Eller a.. Riktig bloggtorka är det ju inte för har ju bloggat idag. Men det var inte den där känslan av att blogga.

Aja. Har varit riktigt trött hela dagen idag och vill bara åka hem. Mina ben har värkt i två dagar och det

känns som att det är växtvärk men att det håller på i 2 dagar vet jag inte om det brukar göra? 

Har jag tur så somnar jag väl kanske ikväll. Nej men nu ska jag kolla lite på kläder,

det var ett tag sen jag gjorde det. Förresten rösta nu det ni vill se mer i bloggen!

Kramisar :)


Av Linnea Lundkvist - 28 juni 2012 13:52

Hej på er!

Medans solen sken så passade jag på att ta på mig bikinin och dra ut och sola i den varma värmen! Passade på

att köpa glass i det varma vädret härligt kan man ju säga! Blev att hyra film också så ska faktiskt kika på den nu,

medans molnen täcker solen.. Då passar man ju på att glo film en stund. Ville bara uppdatera lite.

Kramisar :)

Av Linnea Lundkvist - 28 juni 2012 09:41

Hej på er!

Känns som att jag nyligen har bloggat.. Vilket jag har tror jag? Hehe. Håller iallafall på och ska redigera lite

bilder, eftersom det inte finns nåt annat att göra?. Kom att tänka på att det var länge sen man gjorde ett video

inlägg.. Får se när jag kan göra ett.

Kram :)


Av Linnea Lundkvist - 28 juni 2012 08:31

Hej på er!

Har inte sovit på hela natten, så redan innan jag skulle lägga mig igår kände jag att jag inte skulle kunna sova

så ifall att så lånade jag 2 filmer. Så natten har spenderat med filmer.. Idag händer inget speciellt tror jag inte.

Kanske sola för det är riktigt fint väder! Fast vet inte hur många grader det är ute bara haha..

Så ser väl min dag ut. Hur ser eran ut då?

Kramisar :)

Av Linnea Lundkvist - 27 juni 2012 19:30

Hej på er!
Idag har det väl varit en lugn dag kan man ju säga. Jag satt en stund vid datorn medans Fanny gjorde sällskap.

Efter en stund så skulle hon sitta så jag och Patrik kollade på en film, som han hade kollat på tidigare men hade

pausat för det var lunch. Så filmen han tittade på har han kollat i nästan 2 timmar så jag kikade klart nästan

när den var slut haha typiskt mig. Fanny har åkt hem och det är skit tråkigt! Så får väl gå ut och kika lite på tv.

Ha det bra :)



Av Linnea Lundkvist - 27 juni 2012 12:05

Hej på er!

Hoppas ni inte har glömt min omröstning? Vill gärna veta hur det ska bli så det inte blir sämre här på bloggen.

Idag händer inget speciellt. Blir nog mesta dels att ta det lungt och se på film. Fint väder men det står att det ska

bli lite regn till eftermiddagen. Och förlåt för min dåliga uppdatering. Igår blev det shopping på stan. Köpte ett

halsband där det står ett "L" på, lite smink och sen en hamburgare. Åt inte så mycket till lunch då. Skulle tanka

på mobilen men pengarna räckte inte så ska nog göra det sen när jag kommer hem. Ha en bra dag på er.

Kramisar :)

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards