LinneaLundkvist

Alla inlägg under augusti 2012

Av Linnea Lundkvist - 30 augusti 2012 16:07

 

(bild från google)

Jaa såhär ser väl min skoldator ut typ nu ett bra tag.. Lämnade in min skoldator igår och kommer få den ungefär 3-4 veckor.. Är ju super glad. Eller inte. Hoppas dem fixar mikrofonen på den också för den har inte fungerat alls.

Försökte göra videoinlägg på den men det visade sig inte komma nåt ljud alls så får hoppas på det bästa att

dem fixar det! Väntar iallafall på att Jimmy ska höra av sig, blir att träffa han en stund. Har en sån jäkla

träningsverk idag! Igår på idrotten hade vi brännboll och idag har jag inte kunnat gått för det har gjort så ont!

Och förlåt för en dålig uppdatering får se om bilden på tröjan kommer ikväll annars imorgon!

Kram på er :)

Av Linnea Lundkvist - 26 augusti 2012 21:07

Hej på er!

Kom på att jag glömde min usb sladd hemma så ni får se bilden imorgon bitti för hinner inte 

ladda upp den nu på mobilen. Imorgon är det ju skola igen och jag är iallafall jätte trött så ska faktiskt

gå och lägga mig nu. Godnatt på er! Kramisar :)

Av Linnea Lundkvist - 26 augusti 2012 12:58

Hej på er!

Förlåt för ingen bloggning igår men orkade inte. Var iallafall med mamma,pappa och Rasmus på marknaden

igår, träffade på Jimmy också så han hängde med oss en stund :) Köpte en pippitröja (?) och älskar

den verkligen! Kostade bara 175 kr tror jag. Men nu ska jag gå och äta pannkakor. Bild på tröjan kommer

sen. Kram på er :)

Av Linnea Lundkvist - 24 augusti 2012 20:36

 


Det hände idag.. Jag stog utanför statsbiblioteket och såg en svart bil åka en jäkla hög fart när  jag

såg den åka förbi och jag kollade när den åkte och till slut blev det en krock och jag bara stog där,

tänkte att jag måste ringa polisen men var i sånt shocktillstånd så visste inte vad jag skulle göra fick

panik hade inga pengar på mobilen. När polis och ambulans + brandbilen kom så pratade jag med polisen

om hur det gick och hoppas verkligen att det gick bra med mannen i den andra bilen!

Hittade iallafall på Patrik så vi tog bussen till Drevet. Nu ska jag ta kvällsfika efter allt som har hänt

tidigare idag så ska det bli skönt att få i sig lite varm te sen kolla på film.

Godnatt på er för kommer inte blogga mer ikväll. 

Kram på er :)

Av Linnea Lundkvist - 22 augusti 2012 23:12

Hej på er!

Har riktigt ont i munnen bara för att dem spände tandställningen idag, så tog nyligen en Ipren så man slipper

ha ont när man ska sova. Åker till Drevet imorgon så kommer bli dålig update i helgen tror jag.

Men nu ska jag göra mig iordning och hoppas på att det ska sluta att värka i munnen. 

Godnatt på er! Kram :)

Av Linnea Lundkvist - 20 augusti 2012 22:59

Hej på er!
Hann inte göra ett videoinlägg imorse för somnade inte förän 3 inatt så var väldigt trött när jag gick upp

imorse! Är redan trött nu ser knappt var tangenterna är så ska nog sluta skriva så det inte blir fel.

Godnatt på er sov så sött!

Kramisar :)

Av Linnea Lundkvist - 19 augusti 2012 23:30

IMORGON!.... Kan ni tänka er att imorgon är det första skoldagen? Det kan faktiskt inte jag, för det

här sommarlovet har nästan bara varit regn. Men också ganska mycket sol. Har inte fått så mycket

solbränna men får hoppas till nästa sommar! Är riktigt trött men eftersom jag inte bloggade igår så

gör jag det nu. Igår var jag på bio med Jimmy, Felicia och Rasmus. Vi såg på Madagaskar 3 haha skit rolig

var den. Och idag har jag varit med Rebecka. Vi åkte inlines, och det första man gör är att ramla..

Är skit dålig att åka på sånna haha.. Jaja. Får se om jag hinner göra ett video inlägg imorgon

innan jag drar till Becka. Kram och godnatt på er :) <3



Av Linnea Lundkvist - 18 augusti 2012 00:13

Nu när det bara är 2 dagar kvar tills skolan börjar så vet jag att det kommer bli en väldigt dålig update 

men det får ni tåla. För nu vill jag slappa och ändå har knappt bloggat så mycket men säger bara det

så ni vet hur det kommer ligga till dem här 2 dagarna. Bloggar mer på söndag kväll. Nu ska jag göra mig iordning

sen lägga mig för halv 9 ringer klockan sen halv 10 drar jag till Becka. Godnatt allesammans.

Pussss!! :)

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards