LinneaLundkvist

Alla inlägg den 8 september 2012

Av Linnea Lundkvist - 8 september 2012 22:20

Hej på er!

Fick för några dagar sen en fråga om jag gillade någon kille i min skola: Och först vill jag be om

ursäkt för att det tog tid att svara men råkade ta bort din fråga vet inte hur. Men kommer iallafall ihåg

haha. 

Svar: Nej jag gillar inte någon kille i min skola. 


Idag har det varit en lugn dag var ut och fotade en stund med skolans systemkamera som jag har fått låna

hem över helgen för att det skulle bli fint väder då kunde jag ta lite fina bilder så man kunde kanske fixa

en ny design/header men eftersom vädret har varit kallt och att det har regnat lite så visste man inte

om det skulle bli mer regn, för det vär riktigt mörka moln uppe i himlen så drog hem efter en stund.

Kram på er :)

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards