LinneaLundkvist

Alla inlägg den 16 september 2012

Av Linnea Lundkvist - 16 september 2012 21:59

Hej på er!

Ja vad har hänt med Facebook nu för tiden?


 


Som ni ser så syns inte den där rutan med chatten där mot vänster längre! Man kunde ju se vilka som

var inne då. Men nu har dem väl tagit bort den så nu måste man kolla mot höger, 

 

för att se hur många det är som är inne istället för vänster. Dåligt tycker jag.. Jaja känns som ett onödigt inlägg

men ska snart sova så ska koka lite te sen sitta en till stund vid datorn.

Puss :)

Av Linnea Lundkvist - 16 september 2012 18:27

Hej på er!

Är riktigt hungrig och väntar på att Becka ska äta klart så vi kan dra hem till mig så jag kan äta någongång.

Vi har iallafall tittat på en film som var riktigt bra, läskig i början iallafall haha töntig jag är.. Hatar att vara

lätt skrämd och allt skit haha. Ska spela klart bubble witch sen kanske det blir ett video inlägg med Becka.

OM jag orkar och kommer ihåg. 

Puss :)

Av Linnea Lundkvist - 16 september 2012 12:48

Hej på er!

Gick och la mig klockan 1 igår tror jag att det var och känner att jag fortfarande är rätt så trött.

Ska ta en varm dusch snart så kanske jag blir lite piggare och fräscha upp sig kanske.. 

Hade det riktigt trevligt igår som sagt! Får bli fler gånger tycker jag!

Nej men nu ska jag kolla lite runt på nätet innan jag går in i duschen.

Puss :)


Vill ha!

 

(bild från google)


Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards