LinneaLundkvist

Alla inlägg den 22 september 2012

Av Linnea Lundkvist - 22 september 2012 12:40

Hej på er!

Förlåt för dålig bloggning, men har inte varit pigg för har haft ont i huvudet i veckan sen nu har jag ingen röst 

för är så jävla hes! Igår var jag med Becka på stan och med min lillebror, vi åt mcdonalds sen drog han hem

så jag och Becka gick till hennes mammas jobb och på vägen dit blev jag hesare, när

vi kom till Rosie-Maries jobb så lånade vi toan haha. Sen gick vi en stund på stan tills vi skulle möta

upp Sussi och Rosie och ta en fika riktigt mysigt. Senare på kvällen så drog jag och Becka och Jimmy 

till The house riktigt kul bortsett från att jag var hes. Men kul att träffa nytt folk. Men nu ska jag ta

lite te snart sen vila halsen.

Puss :)

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards