LinneaLundkvist

Alla inlägg under augusti 2011

Av Linnea Lundkvist - 31 augusti 2011 22:05

Undrar om jag håller på o bli sjuk igen.. Är skit trött i kroppen och orkar knappt

skoldagarna längre. Men vi får se om jag orkar imorgon annars får jag nog

stanna hemma.

Ehm.. Någon gång i veckan eller nästa vecka så ska jag avslöja en sak om mig

själv som jag inte har berättat, känner mig lite osäker men hoppas bara det blir

nått att förklara.. Längta inte efter att få veta det för när ni väl läser det sen

så kommer ni tro nått helt annat. Men nu ska jag titta på tv med mamma och ska

koka lite te så hörs mer imorgon bitti och imorgon är det första september.

Men ja ni får sova så sött. Puss

Av Linnea Lundkvist - 31 augusti 2011 17:57

Ja tiden går så fort nu för tiden, trodde det var måndag igår men det visade sig att det var tisdag.Men idag var jag i skolan och har bytt grupp till en annan som jag börjar trivas i. Men när vi slutade så var jag stressad för skulle hälsa på viksäng så trodde dom slutade klockan två men dom slutadetio över två. Ikväll blir det att se på tv och sen vet jag inte vad jag ska göra det blir rätt sent så troratt jag går och lägger mig den slutar elva så det blir bra det. Men hörs senare. Puss

Av Linnea Lundkvist - 30 augusti 2011 19:11

Jag är skit trött har varit det hela dagen och det är skit drygt vill vara pigg nu när det är skola.När jag kommer hem så ska jag duscha sen käka och sen vänta på att älskling ska ringa.Vet inte vad jag ska skriva men ville bara uppdatera lite så ni inte tror att jag är död.. Men vill se på någon bra film men vet inte riktigt vilken direkt och ni verkar ju inte tipsadirekt så det blir nog ingen film ikväll. Hoppas mamma ska se på någon bra serie så kan man ju kolla på tv med henne. Men som sagt nu vet jag inte vad jag ska skriva så tror vi hörs senare ikväll eller så hörs vi imorgon när jag slutar får se om jag har någon ork att blogga. Puss

Av Linnea Lundkvist - 30 augusti 2011 17:27

Vaknade klockan kvart i 7 och gick ner och åt frukost, sen kom. Rasmus ner och var stressadFör han trodde att han skulle missa bussen. Kom till skolan och var as trött som vanligt,men vi slutade klockan halv 2 då åkte jag ner till stan och mötte Jennifer. Vi var där i cirka entimma sen blev jag hungrig så då åkte jag hem. Och har försökt att nå älskling men han svarar inte så får se om han ringer ikväll. Men nu har jag inte tid att blogga så hörs senare.Puss

Av Linnea Lundkvist - 29 augusti 2011 21:39

Jaa!! Kommentera mera det är väldigt dåligt med kommentarer tycker jag..

Får nästan aldrig några.. Jaaajaa.

Snart så ska jag ta en varm dusch sen titta på tv innan åskvädret kommer, för

det är väldigt mörka moln så antar att det kommer bli lite. Men hörs imorgon

tror inte jag orkar blogga mer ikväll. Puss

Av Linnea Lundkvist - 29 augusti 2011 19:56

Provar att blogga från en iPad och det går väll bra men lite krångligt bara.Är med jimmy vi satt ute på altan och klapade en katt. Ska snart gå hem för ska käka sen ska jag duscha. Saknar min älskling jätte mycket, hoppas vi kan ses på fredag. Vädret idag har varit regnigt och det börjar små åska lite, tror det blir mer inatt faktiskt. Men nu ska jag börja gå hem så hörs senare förmodligen eller så gör vi det imorgon vi får se. Puss

Av Linnea Lundkvist - 29 augusti 2011 07:56

Nu har vi gått i skolan i 1 vecka och det känns som vi har gått i 2 år redan..

Skoltrött är man fortfarande men det går väll över får vi hoppas. Börjar klockan

9 och slutar halv 2, fick låna Patriks dator så slipper jag starta min egen.

Men idag så ska jag kanske vara med i den andra gruppen för jag trivs inte

så bra i den gruppen som jag är med i nu. Men idag så ska ju jag hem och det

ska bli så skönt att komma hem. Men nu ska ja forsätta att titta på tv sen ska vi

dra till bussen. Hörs senare. Puss

Av Linnea Lundkvist - 28 augusti 2011 21:49

Nu går jag och lägger mig är skit trött och kommer inte orka att gå upp imorgon

om jag forsätter att vara uppe, så ska kolla klart på filmen sen går jag och lägger

mig. Börjar klockan 9 imorgon och slutar halv 2. Och imorgon åker jag hem så det

ska bli skönt att komma hem. Men hörs imorgon. Puss

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards