LinneaLundkvist

Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av Linnea Lundkvist - 10 augusti 2011 21:44

Hej bloggen.

Tror jag börjar bli sjuk är varm och är skit trött och mår inge bra, tror jag börjar få feber eller nått. Men ska iallafall lägga mig tidigt ikväll eller typ snart faktiskt väntar på att jag ska bli lite tröttare så jag kan sova. Men ska kika på en bra serie som mamma o pappa kollar på, den verkar bra så ska kika lite nu tänkte jag. Bloggar mer senare tror jag, faktiskt innan jag går o lägger mig.

Av Linnea Lundkvist - 10 augusti 2011 20:03

Det ni har väntat på att få se.. Hårfärgen!! Vet inte direkt om man ser så bra men annars tar jag en ny bild imorgon. Och imorgon ska jag till doktorn för ah lite privat.

Men hoppas ni gillar bilderna. Och en dagens outfit också när man ändå lägger ut bilderna.


        

Linne från HM.

Shortsen från HM.

Av Linnea Lundkvist - 10 augusti 2011 18:17

Hej bloggen.

Har varit iväg med pappa o handlat lite, älskling är på väg hit nu och stannar tills fredag tror jag. Har köpt en stor godispåse som vi kan tjocka oss ikväll, och ska gå upp till mitt rum o fixa det är rätt stökit där. Men har inte tid att blogga nu så gör det mer senare ikväll då jag hoppas att man har fixat bilderna.

Av Linnea Lundkvist - 10 augusti 2011 14:48

Hej bloggen.

Tyvärr så får ni ingen bild idag för det går inte att överföra bilderna med mobile eller kameran! Men ska försöka fixa det så kanske det blir nått ikväll. Det blir att älskling kommer idag och stannar tills fredag. Hoppas jag iallafall för hans batteri laddare verkar vara trasig och kan inte nå honom så hoppas bara det löser sig. Och nu ska jag lyssna på musik fast jag redan gör det men hörs mer senare.

Av Linnea Lundkvist - 10 augusti 2011 12:30

Hej bloggen.

Gick o la mig ganska sent igår och vaknade rätt tidigt vaknade klockan 6 och var pigg som tusan   Och idag ska jag ta foto på fägen så ni äntligen får se hur den blev. Men ska äta frunch snart när äggen är klara. Sen efter ska jag gå in i duschen och sen ta fotot så hörs mer senare.

Av Linnea Lundkvist - 10 augusti 2011 00:21

Hej bloggen.

Förlåt om jag har gjort er besvikna nu när ni inte har fått sätt färgen på håret men imorgon lovar jag att ni ska få se! Har väntat på att älskling ska ringa men det har han inte gjort så antar att han ringer imorgon. Och nu ska jag gå o lägga mig börjar bli trött fast ska kika lite på tv. Men ni får sova så gott.

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards