LinneaLundkvist

Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av Linnea Lundkvist - 7 augusti 2011 23:44

Hej bloggen.

Bilden kommer imorgon istället för det blev sent när jag kom hem och jag var as trött satt o snacka med mamma lite hur det var på hund utställningen o det.

Och det blir nog ett kort inlägg. Men nu har serien börjat o jag ska gå o värma oboy o ta en macka sen kolla klart på serien så bloggar mer imorgon bitti natti.

Av Linnea Lundkvist - 7 augusti 2011 14:59

Hej bloggen.

Fick stanna på lunch hos Kajsa o Micke sen blir det att åka hem till Emma o ta en fika ska bli mysigt var jätte länge sen jag träffa henne.  Har fått lite parfym av Kajsa eller lite o lite blev en hel påse med parfym ju. Men till lunch blir det panbiff och potatis. Så det blir nog att jag kommer hem senast ikväll faktiskt så det får bli en bild då istället om jag orkar gick ju upp ganska tidigt imorse så.

Av Linnea Lundkvist - 7 augusti 2011 13:38

Hej bloggen.

Vaknade halv 7 gick upp och åt frukost o gjorde mig iordning, vid tjugo över 7 ringde

Kajsa till mammas mobil och sa att jag kunde gå till henne så gick och mötte upp henne på gräsmattan. När vi var i Stockholm så stannade vi på en mack och köpte kaffe sen körde vi till Vallentuna och var på hund utställningen. Jätte fina hundar var det. Såg några hundar som såg ut som vår förra hund Zelma. Men ingen hund som såg ut som Molly. Men vi kom nyss hem är hemma hos Kajsa så ska snacka lite med henne när hon har pratat klart i telefon. Senare ska jag hem och ta en dusch sen ta kort så ni får se hur färgen blev. 

Av Linnea Lundkvist - 7 augusti 2011 00:04

Hej bloggen.

Ingen bild ikväll tyvärr för nu är det sent och det är mörkt så man ser inte. Och imorgon ska jag upp halv 7 eftersom Kajsa o Micke hämtar mig halv 8 så det får bli en bild när jag kommer hem faktiskt. Hoppas ni inte blev allt för besvikna nu men det blir så när planerna ändras o allt. Men ska göra mig iordning och försöka fixa

min mp3 så man kan lyssna på vägen till Vallentuna imorgon sen ska jag gå o lägga mig så det blir inget mer bloggande.

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards