LinneaLundkvist

Alla inlägg den 26 augusti 2011

Av Linnea Lundkvist - 26 augusti 2011 21:16

Vi kollar på CopOut en komedi film som är rätt rolig i början men i mitten av filmen börjar det bli seriöst och sen blir det roligt igen den är värd att se på.

Imorgon är det marknad och vi ska gå på det, får se om älskling också kommer ska ringa han när filmen är slut så får vi se hur det blir. Men förlåt att det har blivit dåligt bloggande nu för tiden men just nu mår inte jag bra och det kanske inte syns men innerst gör de det och det är skit jobbigt.

Jag önskar att jag kunde skriva av mig men de är för jobbigt och jag orkar inte ens tänka på det för det gör så sjukt ont!

Men hoppas ni förstår hur det är liksom, förstår nog att ingen gör det eller förstår hur jag menar men en dag kommer jag skriva om vad som har hänt. Nu ska jag

forsätta att se filmen sen ringa älskling så vi får höras senare. Puss

Av Linnea Lundkvist - 26 augusti 2011 13:53

Ja en väldigt seg dag i skolan kan man säga, jag orkade att stå ut dagen iallafall.

På morgonen när vi började så pratade vi om vad vi skulle göra i helgen. Sen började vi jobba med svenska sen fick vi vila tills rasten det var bara 10 minuter kvar tills det var rast så det var ju snällt. Men efter rasten gick vi en tidspromenad tills klockan var halv 12 sen fick vi sluta. Och då var jag o Jennifer på stan o käka sen åkte jag direkt till hemmet. Men har inget mer att skriva så hörs senare. Puss

Av Linnea Lundkvist - 26 augusti 2011 07:55

Sitter i skolan och lånar Patriks dator så jag kan blogga lite, vaknade klockan 6 imorse och gick in i duschen sen när jag var klar så åt jag frukost och sen gjorde

jag mig klar för skolan. Vi kom till skolan klockan tjugo i 8 så vi kom rätt tidigt. 

Pratade med älskling igår och vi snackade till 10 sen pratade jag lite med Anna-Lena.

Idag slutar vi 12 så ska dra ner med Jennifer på stan och äta lunch med henne.

Men nu ska Patrik få tillbaks sin dator så hörs senare.

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards