LinneaLundkvist

Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av Linnea Lundkvist - 13 augusti 2011 23:59

Hej bloggen.

Glömde bort att kolla på tv så har suttit vid datan istället så smart som jag är.

Men det får bli film imorgon och bakning sen ska jag ta lite bilder tänkte jag måste

ju lägga in mera bilder. Ställ många frågor nu till frågestunden och rösta på omröstningen också! Har inget att göra imorgon så får se vad som händer.

Hörs senare. Puss

Av Linnea Lundkvist - 13 augusti 2011 21:41

Hej bloggen.

Har nyss ätit mat och sitter o lyssnar på musik och ska snart se på tv om det är nån bra film ikväll. Tror inte det blir nån film men det får vi se. Är sjukt sugen på kakor och godis.. Typiskt mig antingen ska det vara kakor, bullar eller godis? Nått måste ju vara fel.. Jaja hörs senare. Puss

Bjuder på en bild.

 

Av Linnea Lundkvist - 13 augusti 2011 19:42

.. Jaa man är skit hungrig bara för jag har ätit 1 macka idag och inget mer!

Håller på o spelar spel för jag har tråkigt, och jag saknar min älskling! Vill ringa han men han ligger nog och sover stackarn! Men rösta mer och kom ihåg frågestunden avslutas imorgon kväll så ställ mycket frågor nu!! Hörs senare. Puss

Av Linnea Lundkvist - 13 augusti 2011 18:12

.. Att bli regn ikväll?! Inte bra det har ju varit sol hela dagen så inge mer regn nu!

Gick en promenad med pappa och hämtade bilen hos Lotte, vi stannade och pratade lite. Har glömt att baka så det får väl bli imorgon eller så gör jag det senare.

Men har inge mer att skriva just nu så får se om det händer nått senare. Hörs sen. Puss

Av Linnea Lundkvist - 13 augusti 2011 15:15

.. Ska ut och sola för nu är det jävligt varmt ute och då ska man passa på!

Så nu blir det ett glas cola sen ut i solen och sola. Efter det ska jag ringa älskling

saknar han jätte mycket! Hörs senare puss

Av Linnea Lundkvist - 13 augusti 2011 14:10

Av: Torbjörn

hur länge har du bloggat?  Kolla gärna in min blogg.


Svar: Jag började blogga i mars minns inte vilket datum men i mitten av mars var det nog. Jag kollar gärna in din blogg.



Av: ojjjj,

vilken storlek på bh


Svar: Behöver du nog inte veta.


Hoppas ni blev nöjda med svaren!

Av Linnea Lundkvist - 13 augusti 2011 13:31

.. Frågestunden? Ingen har ställt en enda fråga nästan? Så kom igen nu! Ställ dom frågor ni vill ha svar på! För nu ska jag snart gå och äta och sen vila. Men iallafall omröstningen har ni blivit bättre på att rösta det gillas!   Men nu ska jag käka nått börjar bli små hungrig eftersom man inte åt nått till frukost förutom 1 macka   Hörs senare puss!  

Bjuder på en bild.

 

Av Linnea Lundkvist - 13 augusti 2011 13:01

Hej bloggen.

Har sjukt tråkigt och åt inte så mycket till frunch för jag mådde illa inte bra.

Men mår inte illa nu iallafall så ska äta senare. Dennis kommer förbi för att jag ska hjälpa han med telefonen igen. Han kan typ inget om den haha, ne ska inte vara taskig men kan själv inte så mycket om den så   Men hörs senare. Puss  

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards