LinneaLundkvist

Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av Linnea Lundkvist - 11 augusti 2011 21:57

Hej bloggen.

Nu ska jag o älskling gå upp vi ska inte sova riktigt än men orkar inte vara uppe så länge. Men det här är sista inlägget ikväll så bloggar mer imorgon. Godnatt på er!

Och glöm inte bort omröstningen!

Av Linnea Lundkvist - 11 augusti 2011 21:10

Hej blogegn.

Vi har nyss käkat hamburgare o pommes blev riktigt mätt så orkar knappt gå!

Sitter o dunkar musik i hörlurarna och spelar cod 2 riktigt kul..

Det blir att lägga sig tidigt ikväll för ska till doktorn klockan 11 imorgon, kul?

Neeej!! Men ska kika på en film innan vi går o lägger oss. Men ska spela klart sen käka lite godis sen kika på film och sen sova! Vet inte om det blir nått mer bloggande men antagligen ett till inlägg innan vi går o lägger oss!

Av Linnea Lundkvist - 11 augusti 2011 20:05

.. Omrsötningen! Rösta på det ni vill att jag ska ha mer på bloggen.

Har fortfarande ont i ryggen inte skönt! Tog ingen Alvedon tidigare så ska göra det snart. Ska snart ha en frågestund tänkte jag, men det får vi se. Men snart ska vi käka hamburgare o pommes är riktigt riktigt hungrig så det blir perfekt. Men ska hjälpa till o duka så vi hörs senare. Glöm inte omröstningen!

Av Linnea Lundkvist - 11 augusti 2011 17:18

Hej bloggen.

Jag o älskling har cyklat till affären och köpte ägg o bullar o kakor, Malin är på besök och är nu inne i köket o pratar med mamma o pappa. Och ja o älskling sitter vid datorn o nördar lite. Men har sjukt ont i ryggen så ska gå o ta en Alvedon faktiskt.

Hörs senare.

Seg

Av Linnea Lundkvist - 11 augusti 2011 15:23

Hej bloggen.

Har vilat lite och mamam o pappa är o handlar lite för ska baka en sockerkaka så vi kan fika ikväll. Ska be älskling hjälpa så det går bättre, men nu håller han o Rasmus på o fixar så dom kan spela cod4.. Typ jag ska väl titta på tv eftersom det inte finns nått att göra. Hörs senare tror jag, det blir nog ikväll eller så blir det om ett tag.

Av Linnea Lundkvist - 11 augusti 2011 13:09

Hej bloggen.

Förlåt att jag inte bloggade igår men var skit trött och orkade verkligen inte blogga.

Börja kommentera vad ni vill att jag ska skriva mer om på bloggen. Faktiskt så ska jag fixa en till omröstning om det så får vi se hur det blir.

Vill faktiskt börja på dans skola men vet inte riktgit om jag vågar är rätt så blyg

utav mig. Men vi får se hur det går har pratat med mamma om det iallafall.

Men ska göra mig iordning för senare skulle Malin komma tror jag, ska bli kul var rätt länge sen hon kom o hälsa på. Förresten så blev det inge av att åka till doktorn idag det blir imorgon istället. Men nu ska jag dra o göra mig iordning så hörs senare.

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards