LinneaLundkvist

Alla inlägg den 28 augusti 2011

Av Linnea Lundkvist - 28 augusti 2011 21:49

Nu går jag och lägger mig är skit trött och kommer inte orka att gå upp imorgon

om jag forsätter att vara uppe, så ska kolla klart på filmen sen går jag och lägger

mig. Börjar klockan 9 imorgon och slutar halv 2. Och imorgon åker jag hem så det

ska bli skönt att komma hem. Men hörs imorgon. Puss

Av Linnea Lundkvist - 28 augusti 2011 19:21

Blir väldigt besviken när man inte får som man vill ibland.. Det blev inget av att hyra filmen för skulle äta sen städa rummet sen packa o allt så det får bli när jag kommer hem istället. Försöker få tag på älskling men han svarar inte i telefonen så ska

försöka senare ikväll. Och nu ska jag ladda ner lite filmer som jag redan håller på

med men det går ganska segt. Hörs senare. Puss

Av Linnea Lundkvist - 28 augusti 2011 17:35

Min mage vill ha mat och dom har inte ens börjar med maten än!

Är skit sur på datorn för internet slutar funka hela tiden så man blir riktigt sur på

det! Blev sjukt sugen på att se på Justin Bieber Never Say Never alla säger

att den är sjukt bra så får väl lita på dom, så ikväll blir det att hyra den filmen.

Men nu ska jag kolla var man kan hyra den så hörs senare. Puss

Av Linnea Lundkvist - 28 augusti 2011 15:53

Var ju på marknaden med mamma och pappa, vi gick och tittade på väskor vi hittade en först men vi tänkte kolla runt på dom andra väskorna också men vi gav upp och gick tillbaka och köpte den väskan. Träffade på massa som jag kände också så det var kul. Är nöjd med dagen och börjar bli trött så ska nog vila lite tror jag.

Hörs senare. Puss

Av Linnea Lundkvist - 28 augusti 2011 11:47

Sitter o väntar på att mamma skulle ringa och precis när man tänker på det så ringer

hon, dom kommer om 20 minuter så ska göra mig klar och allt sen åker vi på marknaden. Men har nog inte så mycket mer att säga eller skriva så hörs senare när jag kommer tillbaks. Puss

Av Linnea Lundkvist - 28 augusti 2011 10:44

Jaa vilken natt, det började åska som fan och jag la mig under täcket och var rädd

och kunde inte somna om heller. Idag blir det marknaden med mamma för vi ska köpa en väska till mig. Ikväll blir det väll bara att ta det lungt. Men nu ska jag göra mig iordning så hörs lite senare. Puss

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards