LinneaLundkvist

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Linnea Lundkvist - 23 augusti 2011 20:54

Du är underbar älskling! Imorgon blir det att vara med älskling, slutar halv 2 och han 2 så tar bussen till viksäng sen drar vi ner på stan och tar en fika tror jag. Är inte hemma i helgen så vi ska fira våra 5 månader tillsammans imorgon istället.

Älskar han mest av allt och kommer alltid att göra! Är så glad att det blev vi 2.

Puuuusss på dig!

Dagen idag har väll varit bra trivs dock inte i min klass :/ Känns så konstigt o känner mig lite utanför.. Men fick 2 nya vänner idag, Angelica och Sofia. Vi slutade halv 2 fick skjuts av Dennis o åkte till viksäng för jag skulle träffa älskling där sen åkte han så då drog jag o Simon till bussen och dog nästan av värmen, det var svin kallt imorse så blev det varmare än vad jag trodde. Bjuder på lite bilder. Men hörs senare. Puss


         

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards