LinneaLundkvist

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av Linnea Lundkvist - 19 augusti 2011 23:11

Nu ska jag sova eller ska inte sova än men ska titta på tv sen ska jag sova. Eftersom jag ska upp tidigt och vi ska iväg och shoppa o det. Men nu ska jag göra mig iordning så hörs mer imorgon bitti! Ni får sova så sött. Puss

Av Linnea Lundkvist - 19 augusti 2011 22:35

Hej bloggen.

Nu är man mätt och belåten efter en god middag, det var super gott och man ville bara ha mer men magen ville inte det. Sitter och lyssnar på musik och ska snart lägga mig på soffan och titta på tv och sen sova. Blir att gå upp tidigt imorgon för det blir shopping!

Men hörs senare om jag inte somnar på soffan. Puss

Av Linnea Lundkvist - 19 augusti 2011 21:45

Ja middag på gång just nu, har pratat med mamma en stund och kollat på lite tv medans vi väntar på att maten ska bli klar. Har ont i huvet som tusan och ska ta en alvedon efter maten tänkte jag. Lyssnar på musik på tvn och bloggar lite, regnar gör det fortfarande så det lär bli regn imorgon också. Imorgon blir det shopping med mamma o pappa och Rasmus innan älskling kommer så får hålla koll på mobilen så han inte kommer när vi är hemma det vore ju synd. Men nu ska jag hjälpa och duka så hörs senare. Puss

Av Linnea Lundkvist - 19 augusti 2011 18:41

Ja som det står på rubriken så är det regn nästan varje dag ju! Det är så tröttsamt

men samtidigt är det skönt nu när det har varit så varmt på sommaren också.

Men imorgon kommer älskling och stannar till söndag, och på måndag börjar skolan!

Har hört att många redan har börjat. Är med Jimmy & Jonas och vi lyssnar på musik och typ snackar. Ska dra hem lite senare för det blir grillspätt o potatis tror jag.

Men nu har jag inte tid att blogga mer så hörs senare.

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards