LinneaLundkvist

Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av Linnea Lundkvist - 5 augusti 2011 19:13

Hej bloggen.

Det har varit en väldigt dålig uppdatering ser jag.. Har varit hos älskling tills idag blev hämtad vid 9 tiden ganska tidigt   Men när jag kom hem så åt jag frulle med Rasmus, sen gick jag in i duschen för vi skulle iväg och handla lite o det tog cirka 3-4 timmar.. Sen när vi kom hem åkte jag o pappa till Siba för att köpa en data skärm.

Klockan halv 7 så åkte vi till Lotte, vi ska ut och grilla spela kubb och bara sitta o prata lite. Men nu ska jag gå ut till dom och göra sällskap så har inte tid att blogga. Får se om det blir något mer bloggande ikväll som jag inte tror men ha det bra.  

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards