LinneaLundkvist

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Linnea Lundkvist - 8 augusti 2011 23:38

Hej bloggen.

Har kollat på lite tv och nu sitter jag här och lyssnar på musik o ska snart sova ska titta lite mer tv med mamma. Men det här blir sista inlägget ikväll iallafall har bloggat 4 gånger idag tror jag? Men nu ska jag kila iväg o kolla på tv så ha det bra och sov gott alla.

Av Linnea Lundkvist - 8 augusti 2011 21:55

Hej bloggen.

Det blev tydligen ingen filmkväll med familjen.. Har tråkigt som fan har lust att bara gå ut o dra någonstans men det finns fan inget att göra. Men imorgon har jag nog inget heller att göra så funderar på att baka någonting gott kanske kladdkaka eller sockerkaka, vet inte ens om vi har ingridienserna till det. Blev nog ett kort inlägg men hörse senare.

Av Linnea Lundkvist - 8 augusti 2011 19:26

Hej bloggen.

Som det står på rubriken så är mina kakor slut, råka äta upp dom så nu blir det inga mer kakor på ett långt tag. Kan ju köpa om jag vill men har inga pengar till det.

Har inte gjort något förutom att lyssna på musik hela dagen typ. Saknar min älskling jätte mycket också. Men snart blir det mat sen hoppas jag att det blir film ikväll.

Av Linnea Lundkvist - 8 augusti 2011 16:05

Väder! Vädret blir ju bara konstigare o konstigare nu när det är Augusti, först blir det kanon varmt sen dom andra dagarna blir det regn och blåser kallt.. Vill ha tillbaka Juni för då var det riktigt varmt! Men nu blev det ett surt inlägg men man blir ju rikgtigt sur ibland.. Men vad som händer idag så blir det att vara hemma o ha film kväll tror jag, vill kolla på film med familjen det var länge sen man kolla en film med sin familj! Har iallafall lämnat Kajsas tröja tillbaka o då när jag ändå var där så hämtade jag väskan som jag glömde. Sen gick jag ner till affären och köpte kakor.

Och nu ska jag lyssna på musik och bara ta det lungt.

Av Linnea Lundkvist - 8 augusti 2011 14:10

Hej bloggen.

Vaknade vid 12 tiden av att Rasmus väckte mig genom att han peta sin fot på

mig  . Men gick upp och åt frukost gick o la mig och kolla på tv sen kom Katarina och Moa o Ida på besök så nyss har vi fikat med bullar, o jag är sugen på ballerina kladdkaka. Men ska faktiskt gå o köpa det sen, har inget att göra vill att älskling ska komma. Men ska göra mig iording o allt sen dra ner till affären o köpa ballerina kladdkaka.

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards