LinneaLundkvist

Alla inlägg den 20 augusti 2011

Av Linnea Lundkvist - 20 augusti 2011 18:43

Hej bloggen.

Sitter och laddar ner lite låtar, och väntar på att älskling snart ska komma. Ska hjälpa mamma med maten eller ah köttfärsen men vet inte om hon har börjat med den än.

Aja får gå och kolla. Men hörs senare ikväll då förhoppningsvis bilderna kommer.

Puss

Av Linnea Lundkvist - 20 augusti 2011 17:00

Hej bloggen.

Har nyss kommit hem från affären, det var inte lite folk heller.. Men Tacos till middag blir det MUMS! Nu äter jag en kaka och bloggar lite. Har inget att göra så ska nog titta lite på tv för älskling kommer om en stund. Men har inget mer att skriva så hörs senare. Puss

Av Linnea Lundkvist - 20 augusti 2011 15:45

Shoppat på stan jaa.. Köpte 2 t-shirts och 1 par jeans bilder på det kommer ikväll.

Men vi gick runt i alla affärer nästan, efter vi hade shoppat klart så tog vi en fika och sen åkte vi hem. Skönt att komma hem började känna av ryggen igen så ska lägga mig på soffan och vila lite innan älskling kommer. Fast ska hänga med pappa o handla lite så det får bli vila efter det. Men förhoppningsvis kommer det bilder ikväll om det går att överföra på mobilen för det krånglade förra gången ju. Men nu ska jag vänta på att pappa ska komma in med hunden så vi kan åka o handla. Hörs senare. Puss

Av Linnea Lundkvist - 20 augusti 2011 11:17

Hej bloggen.

Vaknade tjugo över 9 av att väckarklockan ringde, men somnade om och vaknade vid 10 typ. Men idag blire shopping sen kommer älskling och stannar tills imorgon.

Väntar på att mamma ska bli klar så vi kan käka frukost. Men ska titta lite mer på tv

så hörs senare. Puss

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards