LinneaLundkvist

Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av Linnea Lundkvist - 12 augusti 2011 23:59

  Jaa ser man på statistiken höjs! 


Av Linnea Lundkvist - 12 augusti 2011 22:59

Hej bloggen.

Det som inte är med på omröstningen som jag skulle ha istället för " Dagens låt"

så tänkte jag ha veckans blogg istället men ska ändra omröstningen senare.

Men forsätt kommentera. För nu ska David ha datorn så hörs senare. Puss

Av Linnea Lundkvist - 12 augusti 2011 22:18

.. Kom på att jag svarar på en del av frågestunden ikväll så ni slipper vänta så länge.

Men forsätt att fråga ju mer ni frågar desto mer svar får ni! 

Men kommentera o ställ mycket frågor!

Av Linnea Lundkvist - 12 augusti 2011 22:11

.. Vad statistiken går upp! Har redan 95 besökare! Härligt men ingen utav dom kommenterar dock! Så ni kan väl kika in kommentera frågestunden och rösta på omröstningen? Det kan itne vara så svårt. Kul att ni gillar min blogg!

Av Linnea Lundkvist - 12 augusti 2011 21:42

Hej bloggen.

Nu har vi varit ute i 1 timma och spelat kubb vi förlorade första omgången och andra blev det oavgjort för det vart mörkt och vi såg ingenting. Men nu ska vi käka och sen blir det massa prat o allt. Forsätt kommentera och rösta på omröstningen!

Av Linnea Lundkvist - 12 augusti 2011 20:21

Hej bloggen.

Är på skit dåligt humör för hundarna håller på och skäller!

Men hoppas mitt humör bättras för vi ska ut och spela kubb så det borde bli lite 

bättre. Men är både trött hungrig och sur! Men iallafall kommentera mer på frågestunden! Den avslutas på söndag eller imorgon det får vi se! Men blir det mer kommentarer så blir den avslutad på söndag men om det inte blir mer så avslutas den imorgon kväll! Men nu ska vi ut o spela kubb så hörs senare. Puss

Av Linnea Lundkvist - 12 augusti 2011 19:33

Hej bloggen.

Nu är vi hemma hos Lotte, och vi lär väl bli här tills natten antar jag.. 

Men det blir kräftor till middag med sallad o allt, fast jag äter inte kräftor så 

jag äter Pirog istället. Men nu ska jag lyssna på lite musik så vi hörs senare. 

Puss

Av Linnea Lundkvist - 12 augusti 2011 18:15

Hej bloggen.

Det blir inget bakande för vi ska äta middag hos Lotte o stannar där ett bra tag

så det får bli imorgon istället. Men mamma är inne i badrummet och färgar håret o pappa är o handlar läsk o lite smått & gott tror jag. Men ska gå o ta en Alvedon

börjar få ont i ryggen så hörs senare. Puss

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards