LinneaLundkvist

Alla inlägg den 6 augusti 2011

Av Linnea Lundkvist - 6 augusti 2011 22:33

Hej bloggen.

Sitter hemma hos Kajsa o Micke och bloggar lite, mamma ringde mig o sa att hon var hemma hos Kajsa så då stack jag dit sen blev det att vi åt här så grill blir det nog imorgon. Och imorgon ska jag gå upp tidigt för ska hänga med Kajsa o Micke till hund utställning i Vallentuna ska bli kul. Tyvärr hann jag inte ta en bild men vi får se om jag gör det när vi kommer hem ikväll annars gör jag det imorgon, men nu har jag inte tid att blogga ska dricka lite kaffe o sen prata lite.

Av Linnea Lundkvist - 6 augusti 2011 15:04

Hej bloggen.

Ja hade inget att skriva som rubrik så det fick bli det där. Men vaknade klockan halv 1 och var skit trött, Rasmus tjatade att det var frukost så det var bara att gå upp annars slutar han aldrig tjata. Han har blivit som mamma    Men idag ska jag färga håret brunt och inte mörkblondt. Bild kommer lovar!

Helgen blir det att vara med familjen som jag har lovat. Får se om det blir nån film ikväll kanske, men ska faktiskt hoppa in i duscen så ska man färga håret sen lägger jag in bild ikväll eller nått.

Av Linnea Lundkvist - 6 augusti 2011 00:26

Hej bloggen.

Efter att jag hade bloggat så gick vi ut och satte igång grillen, medans den glöd eller vad man nu säger så spelade vi kubb. Och efter grillingen så satt vi bara o snacka, jag o Rasmus gick och spelade lite kubb sen gick jag o pappa till hundgården med Molly o Zelma. Är skit trött eftersom det är en fredag   Men vi åker taxi hem så vi åker typ hem snart hoppas jag, vill hem o sova.. 

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards