LinneaLundkvist

Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av Linnea Lundkvist - 15 augusti 2011 14:39

.. Och dricker kaffe o spelar Yatzy, Det är så skönt att komma hit sitta o koppla av o prata skit o bara ta det lungt. Nu pratar hon i telefon så då passar jag på att blogga.

Hon har vunnit 2 gånger på Yatzy så denna gången är det min tur att vinna.

Men nu ska jag dricka mitt kaffe och vänta på Kajsa så hörs senare. Puss

Av Linnea Lundkvist - 15 augusti 2011 11:42

Hej bloggen.

Här får ni svaren, fast det var bara en fråga så det är egentligen inte så mycket att se.. Menmen..


Från: dnfjvkj


1. hur gammal är du?
2. är du oskuld?
3. Om inte, vart förlorade du oskulden?
4. vad använder du för kamera när du fotar?
5. Hur länge har du och din pojkvän varit ihop?



Svar: Jag är 16 år.

Det är privat.

Pivat!

Jag använder ingen kamera jag har min mobil, fast jag ska köpa en kamera.

Jag och min pojkvän har varit tillsammans i 5 månader snart.



Fråga 2. Från: ojjjj,


vilken storlek på bh?

Det har inte du med att göra.


Hoppas ni blev nöjda med svaren.


Och kom på att jag redan hade svarat på andra frågan men det var frågestunden han/hon hade kommenterat på hehe.


Hörs senare.

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards