LinneaLundkvist

Alla inlägg den 27 augusti 2011

Av Linnea Lundkvist - 27 augusti 2011 22:43

Fick en fråga av en läsare och frågade om jag kunde skriva om mig själv lite grann och vad jag gör i skolan.

Och självklart ska jag göra det! Börjar redan nu.

Jag är en tjej på 16 år och bor tillsammans med min familj. Mamma, pappa och mina 2 bröder. har nyss börjat på gymnasiet, det är ganska nervöst fortfarande, fast man vet hur man kommer till skolan och vilken buss man tar, och hur man hittar o det. Men jag är nog mest ensam på rasterna, umgås väll med några men är mest blyg utav mig och det är rätt jobbigt för vill så gärna lära känna många men tränar ganska mycket på det och försöker verkligen fixa det men ibland blir det för mycket och jag blir bara mer tystare och tystare. Och när jag äter i matsalen känns det som om alla tittar på mig fast dom inte gör det. En del tror jag har ät störningar för jag är så smal men det är för att jag äter dåligt och har inte anorexia. Det är rätt jobbigt att känna så, det har varit så ända sen i 8an så ungefär 2 år har det pågott och kämpar än idag med det. Jag har en

kille som går i 8an han är 2 år yngre än mig, och vi har varit tillsammans i 5 månader och det funkar jätte bra mellan oss. På fritiden är jag med mina vänner eller med min kille, eller så sitter jag vid datorn och umgås med familjen.

Nu vet ni lite mer om mig. Om ni undrar nått mer så fråga gärna. Puss

Av Linnea Lundkvist - 27 augusti 2011 19:26

Klockan är halv 8 och jag kommer inte på någon bra film, det är så typiskt

mig att se på filmer för jag hittar ingen bra heller. Ska ringa älskling snart

så se om han kanske vet någon bra det får vi allt hoppas på, ge lite tips så jag kan

se någon bra film snart. Men ska forsätta att leta så hörs lite senare. Puss

Av Linnea Lundkvist - 27 augusti 2011 18:35

Ikväll blir det filmkväll, ska ladda ner lite tänke jag men vet inga bra filmer, men vi får se vad det blir för film tipsa gärna. Men har nyss käkat mat hamburgare och pommes, mår illa som tur är har jag inte köpt nått godis fast jag är sugen på det.

Längtar sjukt tills imorgon så jag kan få min nya väska så man slipper ha sin gamla

som jag har haft sen 7an tror jag. Jaa men kommer inte på nått mer att skriva om så hörs lite senare. Puss

Av Linnea Lundkvist - 27 augusti 2011 16:05

Vi var ner på marknaden som jag skrev på förra inlägget, vi kolalde runt lite grann.

Ville åka en karusell som heter fladdermusen men ingen annan ville åka så det blev

inte av.. Men var och kollade på väskor för behöver verkligen en ny väska så

imorgon ringer mamma mig och då kommer dom o hämtar upp mig och då åker vi

till marknaden och kollar efter väskan. Idag är det 5 månader med min älskling

kan inte fatta att det redan är 5 månader, det har gått så fort älskar dig min

älskling. Men nu ska jag ta nått att dricka är super törstig så hörs lite senare.

Bjuder på en bild.


     

Av Linnea Lundkvist - 27 augusti 2011 13:29

Godmorgon vaknade klockan kvart i 11 och åt lite frukost sen hoppade jag in i duschen och nu laddar jag ner lite filmer som jag ska se på ikväll. Idag är det marknad och vi ska åka dit nu vi tar bussen. Älskling kunde inte komma så det får

bli någon annan gång. Men har inte tid att blogga för nu är det bråttom bussen går tjugo i så hörs senare när vi kommer tillbaks. Puss

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards