LinneaLundkvist

Alla inlägg under augusti 2011

Av Linnea Lundkvist - 12 augusti 2011 17:00

Jaha nu blir det att baka med mamma! Dom kom precis hem så ska låta dom komma in först så om en halvtimma blir det att baka! Men har skit tråkigt och ingen har kommenterat frågestunden! Kommentera eller ställ en fråga, så passa på nu!

Nu blev det ett kort inlägg men blir ett till inlägg senare! puss

Av Linnea Lundkvist - 12 augusti 2011 16:09

.. Dennis med sin nya telefon. Det gick inte bra i början så 2 timmar tog det.

Men snart tänkte jag baka en sockerkaka, mina föräldrar har inte kommit hem än

så väntar på att dom ska komma hem så man kan baka tillsammans istället.

Statistiken höjs hela tiden men ingen kommenterar eller röstar ju? Så rösta o kommentera! Kom ihåg frågestunden och omröstningen! Puss.

Av Linnea Lundkvist - 12 augusti 2011 14:12

Hej bloggen.

Nu har älskling åkt hem och mamma o pappa är iväg till Apoteket och hämtar min pencelin. Om 10 dagar börjar vi i skolan!! Orkar verkligen inte det. Men sitter o dunkar på musik nu när man är ensam i vardagsrummet. Men i helgen händer ingenting faktiskt en tråkig helg blir det väll. Men kom ihåg omröstningen och frågestunden! Puss.

Av Linnea Lundkvist - 12 augusti 2011 13:37

Att den här låten är härligt bra!

Lyssnar inte ofta på den men den är riktigt bra!

Men ska forsätta att lyssna på musik sen umgås lite med älskling innan han åker hem! Han sitter också vid datorn oc spelar. Men hörs senare!

Puss.

Av Linnea Lundkvist - 12 augusti 2011 12:47

Hej bloggen.

När jag var hos doktorn så tänkte jag att idag får det bli en frågestund!

Men det gick bra hos doktorn ska få pencelin så om 1 vecka blir jag frisk.

Klockan halv 3 ungefär åker älskling hem tråkigt! Men ska äta lite är jätte hungrig. Kommentera riktigt mycket nu!

 

Av Linnea Lundkvist - 12 augusti 2011 10:14

Hej bloggen.

Vaknade av att mamma ropade.. Gick ner och ska snart åka till doktorn. Älskling ligger o sover så ska väcka han när jag kommer hem. Men har egentligen inte tid att blogga men ville bara uppdatera så ni vet. Forsätt rösta för kommer snart ha en frågestund kanske redan idag!

Av Linnea Lundkvist - 11 augusti 2011 21:57

Hej bloggen.

Nu ska jag o älskling gå upp vi ska inte sova riktigt än men orkar inte vara uppe så länge. Men det här är sista inlägget ikväll så bloggar mer imorgon. Godnatt på er!

Och glöm inte bort omröstningen!

Av Linnea Lundkvist - 11 augusti 2011 21:10

Hej blogegn.

Vi har nyss käkat hamburgare o pommes blev riktigt mätt så orkar knappt gå!

Sitter o dunkar musik i hörlurarna och spelar cod 2 riktigt kul..

Det blir att lägga sig tidigt ikväll för ska till doktorn klockan 11 imorgon, kul?

Neeej!! Men ska kika på en film innan vi går o lägger oss. Men ska spela klart sen käka lite godis sen kika på film och sen sova! Vet inte om det blir nått mer bloggande men antagligen ett till inlägg innan vi går o lägger oss!

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards