LinneaLundkvist

Alla inlägg den 28 april 2012

Av Linnea Lundkvist - 28 april 2012 18:48

Hej på er! När Rasmus var klar så åkte vi till Erikslund, kollade. Ett par skor till Rasmus sen åkte vi till Ica maxi och köpte mjukglass som faktiskt var min första för åt nog inte det förra sommaren! Iallafall så hittade jag inte något till Jennifer så får se vad jag kommer på till henne. Är med Jimmy och Becka och vi sitter och lyssnar på musik, vi var ute en stund men sen blev det kallt så vi gick in i köketoch lyssnade på musik, men ska vara social mot dem nu sen blir det att gå hem, blir att käka tacos ikväll, som jag tror att alla älskar eller? Nej men ska fortsätta vara social, eftersom Jimmy sitter och sjunger att jag fyller år så låter det som att han vill prata haha.Kramisar på er :)

Av Linnea Lundkvist - 28 april 2012 12:31

Hej på er!

Idag blir det ut till Erikslund, det blir att köpa skor till Rasmus, och jag ska titta på nått till Jennifer eftersom hon

har fyllt år, får hoppas hon kommer gilla det bara, som tur är har vi samma storlek på kläder osv så får se

vad det blir till henne. Kom nyss ut ur duschen och ska snart torka håret, vettigt att veta? Jaja lägger ut dagens

outfit senare kanske!

Kramisar

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards