LinneaLundkvist

Alla inlägg den 14 augusti 2012

Av Linnea Lundkvist - 14 augusti 2012 22:22

Hej på er!

Jag och Jimmy gick för att träffa Jennifer och Albin. Vi gick runt för att hitta en sitt plats så vi gick till skiljebo.

Jimmy skulle träffa några polare vid 6 tiden så han drog då. Så satt Jennifer jag och Albin kvar. Jennifer och

jag lyssnade på roliga låtar haha knasiga vi är. Nu ska jag gå och koka te. 

Kram på er :)

Köpte i helgen :)

 

      

Av Linnea Lundkvist - 14 augusti 2012 14:57

Hej på er!

Blev ett rätt så sent inlägg igår men det var det väl värt eftersom man knappt har bloggat nu för tiden.

Iallafall så är jag nu hos Jimmy och vi ska snart möta upp Jennifer och Albin, får se vad vi kommer hitta på.

Har inte druckit nåt kaffe idag så när jag kom till Jimmy så satt jag på lite och dricker det just nu.

Ska spela klart bubble witch sen dricka upp kaffet.

Kram på er :)

Av Linnea Lundkvist - 14 augusti 2012 00:36

Hej på er!

Tänkte berätta lite om mig själv, visst det står på presentationen men inte allt!


Jag är en tjej på 17 år som börjar andra året på media & handel. Mitt namn är Linnéa. 

Som person är jag väldigt blyg, men alltid ett leende på läpparna. Kan vara rätt så knasig men samtidigt allvarlig.

Gillar att göra nya saker varje dag, vill utforska världen men är rätt så feg.. Jag har riktigt underbara vänner.

Jag är en glad  tjej som försöker bli den hon vill bli. Den vägen är lång men en dag kommer jag att komma

fram till vägens slut. 

Nu fick ni veta lite om det. Och undrar ni nåt så är det bara att fråga.

Godnatt på er :)

Kramisar :)

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards