LinneaLundkvist

Alla inlägg den 16 augusti 2012

Av Linnea Lundkvist - 16 augusti 2012 16:53

Hej på er!

Idag har jag bara tagit det lungt, jag och mamma solade en stund till det kom mycket moln så vi satt kvar

en stund för att se om de skulle bättras men vi gick in istället. Sitter iallafall och lyssnar på musik och ska

snart följa med mamma och pappa och handla, sen blir det att träffa Jimmy en stund. 

Kram på er :)

För några månader sen gick folk med den här på stan/skolan, hade aldrig testat så jag och Jennifer 

gjorde det och den var riktigt mysig att ha på sig. Men köper jag en sån någongång så ska jag bara ha den

hemma haha :D

 

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards