LinneaLundkvist

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av Linnea Lundkvist - 1 mars 2012 17:19

Hej på er!

Väntar på att Jennifer ska smsa sen blir det att möta upp henne. Vet inte vad vi kommer hitta på men

eftersom det är fint väder så blir det lite bilder tror jag. Vet inte vilken tid jag kommer hem men förmodligen

vid 6-7 tiden. Ha det bra allesammans!

Kraam :)

Av Linnea Lundkvist - 1 mars 2012 15:21

Hej på er!

Har suttit vid datorn hela dagen typ och har haft det tråkigt, blir tt träffa Jennifer senare klockan 5 så under tiden

lyssnar jag på musik och ska snart ta något att äta. Idag är det ju 1 mars och det betyder att om 3 månader så

är det sommarlov! Shit vad fort tiden har gått, snart kan man gå ut och sola fast det kan man ju nästan göra nu

när solen börjar göra värme! Ska äta nått nu tänkte jag.

Kraaam på er!


Bjuder på en mörk bild.

 

Av Linnea Lundkvist - 1 mars 2012 00:00

Hej på er!

Kom hem klockan 9 vi hann inte se klart filmen så blir att träffa honom imorgon och se klart den. Vi köpte

lite godis och en dricka till filmen gotti! Och sen jag kom hem har jag hållt på med photoshop men blir inte 

riktigt nöjd med det jag gör så de lär ta tid hehe. Nej men nu ska jag ta en macka sen göra mig iordning

är jätte trött. Hoppas inte ännu en förkyldning är på gång, mamma har blivit riktigt förkyld så hoppas inte jag

blir det igen troligtvis blir det väl så. Godnatt på er sov så sött allesammans!

Kraam på er! :)


Bjuder på en bild som jag inte la upp igår kväll. 

 

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards