LinneaLundkvist

Alla inlägg den 17 mars 2012

Av Linnea Lundkvist - 17 mars 2012 10:15

Hej på er!

Ikväll blir det party! Inte sånt party som man dricker utan en polare fyller år så får se om jag kommer beror 

på om jag kan komma vill helst inte åka buss så om man kanske kan höra med pappa om han kan skjutsa 

dit mig så tar jag bussen hem istället. Dock så vet jag inte vad han vill ha till present så får se vad man kan komma

på med. Är iallafall hos gudmor och det har varit riktigt mysigt som det alltid är, mycket skratt och mycket

yatzy spel alltid lika kul haha dock förlorar de bara för jag är BÄST! Haha nejdå men nu ska jag sluta skriva

och äta lite frukost sen dra hem efter ett tag.

Kram på er :)

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards