LinneaLundkvist

Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Linnea Lundkvist - 6 mars 2012 22:33

Hej på er!

Har pratat med Jennifer en stund i telefon om en massa saker, på fredag ska jag vara hennes fotograf 

kommer bli skit kul älskar ju att fota. Ja men innan dess har jag duschat och ja.. Jag ser ut som ett troll

när jag inte har borstat mitt hår kul. Har tagit lite bilder med webcamen så det får ni nöja med er just ikväll

har ju packat och dammsugit och moppat golvet ( heter det ens så?) så duktig jag är. Min mamma är nog

riktigt stolt :D Nu ska jag göra mig iordning och se om jag somnar ikväll också är riktigt trött så nu banne mig

ska jag sova hela denna natt för imorgon åker jag äntligen hem. Godnatt på er sötnosar sov så sött!

Kramisar Linnéa :)


Se så lockigt det är! Skit drygt..

 

Av Linnea Lundkvist - 6 mars 2012 14:53

Hej på er!

Nu slutar vi snart får hoppas på att vi slutar lite tidigare fast tror det blir vid den vanliga tiden. Har ännu inte börjat

stänga ner men skulle forska efter namnteckning. Nu börjar min mage prata så snart som möjligt är man på

hemmet och då blir det att äta sen ta det lungt, packa ikväll för imorgon åker man äntligen hem

och kommer tillbaks till hemmet om 3 veckor! Hurra. Nu slutar vi.

Kram på er!

Av Linnea Lundkvist - 6 mars 2012 09:03

Hej på er!

Sitter och har lektion, för någon månad sen så fixade ju vår lärare en massa nya program på våra datorer

och ja nu letar vi om vi har alla program (lite sent på kommet) så det tar sin lilla tid.. Somnade igår för första

gången på några dagar sen.. Hade lampan tänd medans jag kollade på tv sen släckte jag lampan och då blev 

jag jätte trött så finally i fall a sleep! Nu ska jag forsätta.

Puss på er!

Bjuder på denna bild!

 

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards