LinneaLundkvist

Alla inlägg den 1 maj 2012

Av Linnea Lundkvist - 1 maj 2012 23:15

Hej på er!

Det har blivit en väldigt bra uppdatering idag kan man ju säga så nu klagas det inte iallafall.. Ska packa i mina

idrotts kläder sen göra mig iordning och gå och sova, det blir att ställa klockan igen och vakna upp till en seg

och trött morgon.. Orkaaa. Jaja måste man så måste man ju. Men gonatt på er sötnosar sov så gott allesammans.

Kramisar :)


     

Av Linnea Lundkvist - 1 maj 2012 21:59

Hej på er!

Kollade nyss med mamma på desperate housewifes ett riktigt bra program som jag säkert har sagt/nämnt 

förut.. Imorgon är det skola och troligtvis blir det att fortsätta med projektet som måste bli klart den här veckan!

Blir väl att lägga sig om ett tag mer vet jag inte vad jag ska skriva..


     

Av Linnea Lundkvist - 1 maj 2012 20:36

Hej på er!

Eftersom jag ska börja med att göra videoinlägg så gjorde jag en ny kategori, men kommer inte kunna

göra det hemma eftersom min skoldators mick är sönder så får se om man kanske kan laga det. Men som sagt

det kommer inte bli så ofta jag gör videoinlägg pga min dator ,men lovar att försöka. Ska vara med Becka 

imorgon så kanske gör ett då. Annars om jag inte är med någon/några så får det bli på mobilen.

Kramisar :)

Av Linnea Lundkvist - 1 maj 2012 18:18

Hej på er!

Är med Jimmy och Becka, vi sitter ute på altanen och lyssnar på musik för fullt alltid lika härligt! Som vanligt

spelar man "bubble witch saga" på Facebook fast jag är iallafall inte den enda :P. Börjar bli små hungrig apro

på nått annat hehe. Nej men ska fortsätta att spela spelet nu.

Kramisar :)


Äntligen en ny tagen bild!

 

Av Linnea Lundkvist - 1 maj 2012 17:03

Hej på er!

Solade i 2 och en halvtimme tror jag och fått lite färg på mig så det blir ju tummen upp på det! Jimmy ringde

nyss och det blir att träffa han nu en stund. Senare vet jag inte vad som händer blir väl att se på tv och ta det

lungt eftersom skolan börjar imorgon igen.. Ja men ska börja göra mig klar.

Kramisar på er :)

Av Linnea Lundkvist - 1 maj 2012 13:30

Hej på er!

Idag är det äntligen första maj! Det betyder att det är 1 månad och 7 dagar kvar till sommarlov, om jag har

räknat rätt nu.. Lite senare blir det att träffa Jimmy, snart så ska jag ut och sola lite om solen har hunnit kommit

till vår balkong. Ska försöka att ta lite bilder sen när jag är med Jimmy för det har blivit väldigt dåligt med bilder

här har jag märkt.. Hoppas ni får en toppen dag med massa sol och värme!

Kramisar :)

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards