LinneaLundkvist

Alla inlägg den 2 maj 2012

Av Linnea Lundkvist - 2 maj 2012 22:34

Hej på er!

Känns som torsdag eftersom man åt pannkakor, fast inte direkt att vi brukar göra det VARJE torsdag men ah

fattar inte varför jag babblar upp det. Har iallafall nyss snackat med Jennifer sen ringde Fanny precis när jag

skulle ringa henne läskigt, hände samma sak imorse fast då skrev jag ett sms att hon skulle ringa men hann inte

ens skicka smset förän hon ringde. Jaja, blir att fika sockerkaka som pappa bakade sen blir det att sova.

Fick världens sämsta och konstigaste sömn inatt. Vaknade klockan 2 gick upp drack vatten, kunde inte somna

när jag väl somnade så vaknade jag klockan 4 och kände: Ska jag sova eller vara vaken i 2 och en halvtimma

till?. Somnade om och whoops så blev klockan fem i halv 8 och jag kom försent till skolan, bra start på dagen..

Godnatt på er allesammans sov så gott får hoppas på att man får bättre sömn inatt iallafall.

Kramisar :)


 

Av Linnea Lundkvist - 2 maj 2012 19:44

Hej på er!

Är med Becka och vi har solat när vi kom hem från skolan, vi har kikat på en massa serier och nu sitter hon och

pratar med Pontus. Jag ska göra mig klar för att gå hem och byta om, ta på mig mjukis byxor och tjocktröja

sen dra ner till affären för pappa skulle tydligen baka sockerkaka. Och förresten förlåt att jag inte har svarat

på era kommentarer men har inte haft tid att svara på allas försöker så gott jag kan.

Kramisar :)

Av Linnea Lundkvist - 2 maj 2012 12:47

Hej på er!

Har just nu lunchrast och om 5 minuter börjar lektionen. Försov mig imorse och kom till skolan klockan halv 9

så det var ju inte så bra. Börjar snart så jag och Fanny ska börjadra upp nu så vi inte kommer försent.

Blir att sola när jag kommer hem tror jag sen blir det att träffa Becka.

Kramisar :)

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards