LinneaLundkvist

Alla inlägg den 15 maj 2012

Av Linnea Lundkvist - 15 maj 2012 09:02

Hej på er!

Som det står på rubriken så har jag varit bloggledig i några dagar. Som ni redan vet så är vi ju på media och

handel. Och igår så var vi ut och fotade på Erikslund, vi fick först lära oss hur man använder kameran och det var

ju lätt, trodde att det var svårt första gången men det gick ju jätte bra. När jag kom hem igår så åt och lite sen

gick jag och la mig och vila i 3 timmar, blev väckt av mamma som pratade med farmor som ville snacka med mig

så lite små sur var man ju när man var lite trött men klarade av att snacka en stund. Nu ska jga fortsätta med

bilderna som jag har lagt ut på min dator kanske lägger upp lite senare.

Kramisar :)


Haha ser lite småsur ut. Tagen med en Nikon 3100 tror jag. 

 

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards