LinneaLundkvist

Alla inlägg den 2 juni 2012

Bio

Av Linnea Lundkvist - 2 juni 2012 18:05

Hej på er!

Har varit på bio och vi såg filmen "Men in black III" den var riktigt bra hade inte förväntat mig att den skulle det

men när jag såg att Will Smith var med så var jag ju tvungen att se den för har hört att han är med i väldigt bra filmer.

Dricker lite varmt kaffe för utomhus vill ni inte gå! Det är riktigt kallt och man bara fryser så fort man ser vädret genom

fönstret/dörren. Kollar på MTV på tv och lyssnar på lite lång tråkig musik hehe. Ska bläddra bland kanalerna och se

om det finns nåt bättre att kolla på.

Kramisar :)

 

Bild tagen från google/wikipedia

Av Linnea Lundkvist - 2 juni 2012 11:11

Hej på er!

Somnade ganska fort igår fast man sov bra så var jag riktigt trött imorse när jag klev upp. Gick nyligen in på

facebook och kikade lite så läste jag att min mormor skulle ha blivit 88 år idag. Jobbigt, fast hon dog när jag var

2-3 år tror jag, lärde aldrig känna henne riktigt bra men att man har hört många historier om henne när jag har 

pratat med mamma om henne så låter hon helt fantastiskt. Jag vet att hon har det bra där hon är nu. Så 

mormor: Grattis på din stora dag! Idag har jag ingen aning om vad som händer, det blåser jätte mycket och

det är nog kallt ute så blir väl en inne dag kanske? Blir att tanaka på mobilen köpa gådis sen kanske ha en film

kväll. Nu ska jag spela lite bubble witch på facebook.

Kramisar :)

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards