LinneaLundkvist

Alla inlägg den 16 juni 2012

Av Linnea Lundkvist - 16 juni 2012 20:51

Hej på er!

Dagen har varit toppen! Moster och min storebror kom. Det blev fika och presenter!

Fick pengar och vill bara tacka för det! Nu har jag 2200 kr

sen är det bara att köpa min efter längtade mobil! Har dock inte bestämt vad det blir för en men en samsung

blir det förmodligen. Och vill tacka alla grattulationer på min facebook också! Och blommor av moster fick

man också! Allt har varit bra. Var iväg med pappa och köpte max hamburgare. Jennifer ringde och grattade

mig, fast hon grattade på fb haha tack gumman igen! Jimmy ringde också och grattade haha gulligt! :)

Ja det var nog det som har hänt idag.

Kramisar :)

Av Linnea Lundkvist - 16 juni 2012 11:53

Hej på er!

Idag fyller man 17 år och har fått många gratulationer på facebook och in real life. Blir massor med fika idag

och tårta, så tror inte jag kommer vara så mycket updaterad på bloggen under dagen så tills kvällen kanske?

Ni får hålla utkik. Sitter iallafall och lyssnar på musik och kollar runt lite på nätet. Ska fortsätta med det nu

tänkte jag. Hur ser eran dag ut då? Hoppas ni får en toppen dag iallafall!

Kramisar :)


 

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards