LinneaLundkvist

Alla inlägg den 14 juni 2012

Av Linnea Lundkvist - 14 juni 2012 23:05

Hej på er!

Idag har jag varit med Jennifer och vi träffades på stan, hon skulle ha tagit bussen men hon missade den

så hon promenerade till stan så jag fick vänta en stund på henne. Vi kollade runt lite sen började klockan gå

och vi gick in på donken, jag var så himla hungrig så tog hamburgare och cola sen bjöd jag henne på cola också.

Klockan tickade och jag skulle börja dra mig hemmåt för idag hade Rasmus skolavslutning, det blev

kaffe & fika samt pratade de om nästa termin och gav ut diplom. När vi kom hem drog jag till Jimmy och sen

efter 2 timmar drig jag hem. När jag väl kom hem hade jag tråkigt så tänkte då kan man ju sminka sig lite för

hade ju ändå inget att göra? Ringde Jimmy och bad han komma (sa aldrig vad det var, det var en överraskning)

när han väl kom satt vi och pratade en stund sen drog han hem. Imorgon blir det en till runda på stan och

då blir det att vara med Fanny en stund och tror det blir att äta lunch också! Trevligt trevligt. Långt inlägg

men nu vet ni iallafall vad som hände/händer idag och imorgon.

Kramisar :)

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards