LinneaLundkvist

Alla inlägg under april 2012

Av Linnea Lundkvist - 12 april 2012 09:20

Hej på er!

Förlåt för det inte har varit någon bra update på ett tag, har bara inte orkat faktiskt... Igår var jag och Fanny på stan, 

jag köpte en topp som jag kan lägga in en bild på senare för just nu har jag lektion så ingen bra idé att göra det nu.

Var med Jimmy igår och vi hade skit kul. Becka fyllde år i tisdags och hon fick ett nytt Wii spel, det var dans 

spel så det var skit kul att dansa med dem haha. Ja men nu ska jag fortsätta att kolla min mail det jag har

skickat till min lärare så jag inte har skickat fel fil då blir det ju inte bra.

Kram på er.

Av Linnea Lundkvist - 10 april 2012 14:46

Hej på er!

Förlåt för det inte blev nått inlägg imorse men tänkte lägga in men såg på klockan och visste inte om den gick

rätt så blev lite osäker så tog på mig ytterkläderna och började gå mot bussen. Idag var vi ju på Estetiska

och nu håller vi på och skriver om vad vi har gjort och allt. Sen när jag slutar så blir det att gå med Fanny på stan

en stund sen blir det att träffa Jimmy. 

Kramisar på er :)

Av Linnea Lundkvist - 9 april 2012 23:39

Hej på er!

Slänger in ett inlägg bara för att jag är snäll. Iallafall så har mamma tjatat att klockan är halv tolv och jag skulle

in och duscha men vet att jag kommer vara riktigt trött imorgon så kommer nog inte hinna att duscha då, tar

nog en liten snabb dusch nu faktiskt. Ska ialalfall lägga in dagens outfit imorgon OM jag hinner med rätta sagt.

Så godnatt på er sötnosar, fick ett godnatt sms från Jimmy nyss gulligt :)

Kramisar :)

Av Linnea Lundkvist - 9 april 2012 20:41

Hej på er!

Har varit hemma hela dagen idag och det var nog bäst det eftersom skolan börjar imorgon igen..

Farmor och Valle åkte hem idag istället, det skulle bli oväder från västerås till göteborg så det blev lite

ändrade planer för dem. Sitter ialalfall och lyssnar på musik. Ska snart äta min marabou choklad, jag som

tjatade som en tok förra veckan så fick jag choklad och en massa godis i lördags så äter jag inte ens något

utav det haha. Ska faktiskt göra det nu samtidigt som jag ska lyssna lite på musik sen kika på tv.

Och förlåt för en dålig update idag sötisar.

Kramisar :)

Av Linnea Lundkvist - 8 april 2012 13:23

Hej på er!

Om en stund så blir det att träffa Jennifer, vi ska ner till stan en stund fast det är stängt så vet inte riktigt

vad vi ska hitta på. Ska ta nått att äta en macka eller nått. Lägger kanske in en outfit innan jag går.

Kramisar :)

Av Linnea Lundkvist - 7 april 2012 15:35

Hej på er!

Egentligen tänkte jag inte blogga idag men eftersom det är påsk så tänkte jag bara änga in ett inlägg.

Glad påsk till er! Hoppas ni får en massa godis och massa mys med familjen och släkten.

Kramisar :)


    

Av Linnea Lundkvist - 6 april 2012 18:56

Hej på er!
Förlåt att jag inte har bloggat så mycket men har faktiskt inte orkat. Sen lånar jag Patriks dator för jag orkar inte

hämta min egen haha smart.. Och nu håller batteriet på datorn ta slut så tror den kommer stängas av snart

så ska ladda den snart. Ska snart äta pannkakor sen ska jag nog städa rummet för imorgon åker man äntligen

hem.

Kram på er sötnosar :)

Av Linnea Lundkvist - 5 april 2012 11:46

Hej på er!

Igår blev det att gå på bio det var någonting med Titans och det var 3D, har faktiskt aldrig gått på en 3D bio så

det här var faktiskt första gången hehe. Idag händer inget speciellt, blir nog bara att ta det lungt baka lite bröd

tror jag. Intressant att veta. Nej, men nu ska jag kika lite på tv.

Kramisar :)

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards