LinneaLundkvist

Alla inlägg under april 2012

Av Linnea Lundkvist - 1 april 2012 19:13

Hej på er!

Har gjort en ny kategori i bloggen och det är outfits. Ska försöka att varje dag lägga ut det jag har på mig ja 

som det heter: outfit. Kan inte lova att det händer varje dag men ska försöka nu när det bara har stått allmänt

som kategori, så då fick det bli lite nytt i bloggen :) 

Kram på er :)

Av Linnea Lundkvist - 1 april 2012 18:37

Hej på er!

Sitter och dricker coca cola och äter plopp, samt väntar jag på att the sims 3 laddningen ska bli klar så jag

äntligen kan spela mitt efter längtade spel som jag inte har spelat på flera månader/år. Var med Jimmy för en

stund sen, vi kollade på den gröna hissen, dålig humor film som inte var så rolig bara lite typ. Satt och snackade

lite också som vi nästan alltid gör hihi. Ne men nu ska jag kika runt lite på fb sen spela mitt efterlängtade spel

som sagt.

Kram på er :)

Av Linnea Lundkvist - 1 april 2012 11:49

Hej på er!

Sitter i min lilla pyjamas och har ännu inte gjort mig iordning. Rasmus kikar på film så jag gick upp till min dator.

Nu ropade pappa precis att det var frukost så ska dra ner. Men ska först skriva det som händer idag.

Ska färga håret brunt slingra det imorgon/ kanske idag. Vi ska åka ut till apoteket samt åka och handla lite.

Sen blir det att dra till Jimmy och vara där en stund, fast tror det blir på kvällen. Det är det lilla som händer idag.

Kram på er :)

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards