LinneaLundkvist

Alla inlägg under april 2012

Av Linnea Lundkvist - 4 april 2012 13:43

Hej på er!

Har nyss käkat lunch med Farmor, Valle mamma och Rasmus det blev rostad bröd. Ska snart upp till min dator

och överföra mina filmer på en cd skiva och allt viktigt som jag kommer behöva på den också för när jag

är på hemmet så ska de rensa min dator för den är as seg och har inget minne kvar så det blir bäst att rensa

den så den får lite liv på sig. Ska upp och fixa det nu snart.

Kramisar på er :)

Av Linnea Lundkvist - 4 april 2012 12:21

Hej på er!

Tidigare idag så färgade mamma håret på mig, det skulle bli ljusbrun men vet inte hur det blev just nu, tror det

blev för ljust så ska färga om det det ser ut såhär:


Kanske inte en så bra bild men man ser iallafall att det är ljusare än förut. Så ja asså lite nöjd är man men

vill ändå färga tillbaka det som jag hade innan. Men nog snackat om det. Är iallafall med Jimmy och Becka

Jimmy är jätte trött så låter han vila en stund. Ska snart äta lunch med Becka om det blir nån lunch..

Blir att snart dra hem och packa sen åka till hemmet klockan 4 halv 5.

Kramisar på er. 

Av Linnea Lundkvist - 3 april 2012 22:38

Hej på er!

Har tittat på "Desperate housewifes" och nyss ätit lite mackor. Tidigare idag var jag så choklad sugen så

till slut blev jag uttråkad så visste inte vad jag gjorde sprang fram och tillbaka hela tiden, visste inte vart jag

gick nästan. Nästa söndag blir det att träffa Jennifer, var jätte länge sen vi sågs så det ska bli kul.

Men nu ska jag sluta att skriva och göra mig iordning. Godnatt på er sov så sött allesammans.

Kramisar :)

Av Linnea Lundkvist - 3 april 2012 15:13

Hej på er!

Ja nu är farmor här och vi har fikat lite pratat lite, vi har även fått en sy maskin! Så nu kan man sy om man vill!

Har ju sytt 3 linnen och ett par byxor + shorts så det ska bli kul att kunna sy igen fast det är riktigt tråkigt ibland.

Lite senare blir det att packa till hemmet imorgon igen.. Skit tråkigt kan man ju säga!

Ne men nu ska jag inte vara negativ inte.. Så ska sluta att skriva och ska vara social mot farmor och Valle.

Kram på er.

Av Linnea Lundkvist - 3 april 2012 10:07

Hej på er!

Vaknade ganska tidigt av att mamma var uppe trodde hon skulle jobba men det var tydligen inställt.

Idag gäller det! Farmor och Valle kommer om ett par timmar så nu ska vi göra allt klart tills de kommer.

Så det betyder att jag inte kan träffa Jimmy idag så ska ringa han senare. Men nu ska jag hjälpa mamma

där uppe så hinner inte blogga mer nu.

Kram på er :)

Av Linnea Lundkvist - 2 april 2012 23:44

Hej på er!

Förlåt för en usel update idag, men har hållt på med the sims 3 hela dagen har varit skit glad över att det gick

att spela fast man har laddat ner det, laddade även ner stadsliv men man måste ha skiva så har försökt att bränt

det men det verkar inte funka får se hur jag gör imorgon. Var även med Jimmy, vi kollade på "the pirates of

the caribbean vid världens ände" den är allt för bra, Johnny Depp gör såna bra filmer, han är rolig men samt

allvarlig/oallvarlig haha vet inte hur jag ska förklara. Men såg nu att det här var ett onödigt inlägg så med den här

meningen så säger jag återligen igen förlåt för min dåliga update. Godnatt på er allesammans sov så sött.

Imorgon ska vi förbereda oss för farmor och Valle ska bli så himla kul att de kommer!

Kramisar sötnosar :)


Bjuder på dem här 2 bilderna bara för de e gulliga :D

   

Av Linnea Lundkvist - 2 april 2012 12:43

Hej på er!

Igår var det ju 1a april. Blev ni lurade av någon? Kan säga att det blev jag och Rasmus, vi blev lurade av mamma.

Blevi nget hårfärgande igår heller så får se om det blir idag.. Fast tror vi har mycket att göra idag, för imorgon

kommer fgarmos och Valle hit och stannar tills nästa tisdag tror jag att det var. Så idag blir det att städa och

fixa allt så det blir klart tills imorgon. Så får se om jag hinner träffa Jimmy idag.. Hoppas verkligen det.

Min plutte då :) Förresten lägger ut outfit lite senare idag.

Kram på er :)

Av Linnea Lundkvist - 1 april 2012 21:36

Om du vill veta hur mycket din blogg är värd (asså hur mycket du tjänar på den) så klicka på denna länk

http://bloggvarde.se/ 

Det ända du behöver göra är att skriva in din email sen skriver du in din adress. Asså din bloggadress.

Så är det klart, då får du se hur mycket din blogg är värd.

Låter fult när man säger ordet "värd" men jaja.

Kram på er :)

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards