LinneaLundkvist

Alla inlägg under maj 2012

Av Linnea Lundkvist - 11 maj 2012 21:55

Hej på er!

Idag var vi ut till Asköviken och kollade på fåglar, det ösregnade hela vägen nästan så man kunde ju tro att alla

hadu duschat med kläderna på.. Imorgon blir det dop och hittade ingen fin klänning till det så det får bli de

ljusa jeansen sen en topp till det. Har nyss ätit och ska nu bädda ner mig sen sova är riktigt trött och vi ska

upp tidigt imorgon, llägger ut outfit innan vi åker till dopet imorn. Gondatt sötnosar sov så gott allesammans!

Kramisar :)

Av Linnea Lundkvist - 10 maj 2012 09:45

Hej på er!

Sitter och lyssnar på musik i mina hörlurar och samtidigt skriver om vad vi gjorde på Media & Handel.

Blir en lång dag och jag känner redan nu att jag inte orkar, har snart rast och efter den så har vi idrott hur ska

jag orka det. Undrar om det blir ute eller inne nu när solen skiner men tror det är ganska så kallt ute.. 

Jaja ska avsluta nu och sen dra ut på rast. 

Kramisar :)

Av Linnea Lundkvist - 9 maj 2012 23:09

Hej på er!

Har pratat lite med min fina vän Jennifer på facebook. Och har även försökt att göra ett videoinlägg på minidatorn

som vi har haft i 1 år som aldrig används! Det gick inte bra så raderade allt och sket it. Nu väntar min kudde på mig

sen blir det av att titta lite på tv sen sova, är riktigt trött och det bara öser regn ute. Det posetiva är att man slipper

känna av pollen, det negativa är att om det regnar imogon också så kommer mina skor bli fulla med vatten.

Nej men nog babblat om det. Godnatt på er sötnosar ni får sova så gott och hoppas ni får någon sömn utav regnet.

Det kommer nog jag få, man blir nästan avkopplad och lugn när man hör att det regnar ute när man ska sova hehe.

Kramisar :)

Av Linnea Lundkvist - 9 maj 2012 19:38


Hej på er!

Tycker att ni ska följa mig på Bloglovin också! klicka HÄR för att komma till sidan. Förresten blir så glad när jag

ser statestiken höjas hela tiden, igår var det 25 nu 32! Tack så mycket ni är underbara! :) Kan svara på era 

kommentarer i ett videoinlägg senare imorgon kanske. Kramisar :)

Här ser ni skillnaden från igår och idag.


Idag                                                                                                 Igår

   

Av Linnea Lundkvist - 8 maj 2012 19:36

Hej på er!

Idag har det verkligen varit en trött,sliten och seg dag! Precis som det står på rubriken.. Vi började att göra

broschyr (stav) grej idag och jag glömde ju såklart att SPARA det så när jag kom hem och kollade nyligen

på datorn så var allt borta! Så får göra om hela skiten igen!!! Lyckad dag kan man ju säga..

Som ni ser har jag möblerat om lite i bloggen, tror det får vara så ett tag tills jag hark ommit på någon bra

idé hur min design/header ska bli..Hur har eran dag varit idag då?

Kramisar :)


 

Av Linnea Lundkvist - 7 maj 2012 18:04

Hej på er!

Idag var det min första praktik dag på media&handel, vi började med presentation och sen gick vi ut och spelade

brännboll och jag råkade på nåt konstigt sätt göra illa foten så har haltat hela dagen kul typ.. Var riktigt trött idag

tänkte nästan åka hem men kämpade på så var kvar ändå. Är med Becka nu och vi sitter och spelar bubble witch

saga, eller vet inte om hon gör det men jag har slut på liv på spelet så får vänta i 10/25 minuter..

Ska strax dra hem och käka sen kolla på tv hela kvällen för är rktigt trött!!!

Kramisar sötnosar :)

Av Linnea Lundkvist - 6 maj 2012 14:36

Hej på er!

Rolig natt verkligen.. Somna 5 imorse och gissa om man var pigg när man vaknade senare..? Jaja.

Har nyss ätit lite lunch fast tog bara några tuggor hehe. Snart ska vi åka iväg och handla lite saker. 

Sen blir det att packa och städa för imorgon åker man ÄNTLIGEN hem! Nej men nu ska jag göra mig klar.

Kramisar :)

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards